Jobbet Vikarierande kundmottagare till vår kund i alingsås har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Vikarierande kundmottagare till vår kund i alingsås publicerad av Lernia

Jobbet utgår om 6 dagar
Heltidsanställd
Alingsås

Arbetsbeskrivning



Om företaget

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid! 
Läs mer på lernia.se.



Arbetsuppgifter

Tjänsten innebär att träffa hyresgäster i kundmottagningen på vårt kontor, svara i telefon och administrativa uppgifter. Då vi hanterar en del felanmälan ser vi positivt på viss teknisk kompetens inom fastigheter.

I vår kundmottagning består arbetet av att träffa våra bostadshyresgäster under våra öppettider. Det ingår också arbete med nycklar och hantering av in- och utflyttande hyresgäster samt viss uthyrning av parkeringar och garage.

Organisatoriskt tillhör tjänsten enheten Förvaltning Bostäder, som idag består av 10 personer, och det innebär även att du får utföra andra av avdelningens ordinarie arbetsuppgifter. Du rapporterar till Förvaltningschef.



Vem är du?

Tycker du om att ha daglig kontakt med kunder och kollegor och leverera service av högsta klass?

Vi ser att du har en avslutad gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet av kundservice, gärna från fastighetsbranschen. Du är en van dataanvändare och behärskar de vanligaste programmen.

Som kundmottagare hos oss söker vi en person som är van vid kundkontakter, är serviceinriktad, trygg, positiv och har tålamod.

Du behärskar svenska i tal och skrift samt engelska i tal, då det krävs god kommunikativ förmåga i våra möten med hyresgäster. Ett krav är att du träffat kunder i liknande situationer, ”över disk”.

Meriterande är om du talar fler språk än svenska och engelska, samt erfarenhet av hyresgästkontakter. 

Som person är du en trygg och strukturerad person med god administrativ förmåga. Du är flexibel och bra på att lösa problem och bemöta hyresgäster/kunder med empati och hjälpsamhet. Då du kommer att vara en del av ett team är förmågan att samarbeta viktig.



Personliga egenskaper

Du är strukturerad och noggrann, med en stor kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du snabbt kan komma in i nya arbetsuppgifter och system. Du trivs med att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra samt har en hög arbetsmoral.



Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstid/Heltid/Borås



Tillträdesdag

2019-09-01



Information

Intervjuer sker löpande och tillsättning kan tillkomma innan slutdatum för annons.

Om du är boende på annan ort vänligen ange i din ansökan om pendling är möjligt eller inte.

Uppdraget är ett konsultuppdrag.

Referens

80387

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till