Jobbet Vi söker en Kundservicemedarbetare till ett globalt företag inom life science har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Vi söker en Kundservicemedarbetare till ett globalt företag inom life science publicerad av Lernia

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du service minded och har tidigare erfarenhet av att jobba i kundtjänst? Vi söker nu en kundservicemedarbetare till ett globalt företag inom life science med start omgående med god chanser till övertag hos kund. 

OM FÖRETAGET

Företaget erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster för att förbättra produktiviteten och säkerheten inom hälsovården och göra det möjligt för vårdgivare att bättre diagnostisera och behandla patienter med tillstånd som t ex cancer, Alzheimers sjukdom samt hjärt och kärlsjukdomar.
Över hela Sverige används deras datortomografer, magnetkameror, ultraljudsenheter och annan teknik för bildgivande diagnostik.  På intensivvårdsavdelningar och i operationssalar finns deras  utrustningar för övervakning och anestesi.

OM TJÄNSTEN
Avdelningen arbetar med att hjälpa kunder som har problem/fel med utrustningar inom Life care science (elektromedicin). Som kundservicemedarbetare ingår du i ett glatt team och dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av:
- Kundsamtal och mail
- Registrera ärenden,  orders och delbeställningar i Oracle 
- Teknisk avhjälpning 
- arbeta i systemen SalesForce och ServiceMac
- viss fakturering


OM DIG
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en liknande roll, du har god telefonvana av kundsamtal. Du är flytande i svenska och engelska både i tal och skrift. Vidare ser vi att du har erfarenhet med CMR i Oracle.  Vi ser det som meriterande  om du kan tala flera nordiska språk och har kunskaper inom programmen SalesForce och ServiceMax. 

Vi söker dig som har en brinnande känsla och intresse för kundservice. Du är en lagspelare som ser proaktivitet som en självklarhet för att ge kunden bästa möjliga hjälp och rådgivning. Vi ser en fördel i om du har arbetat tidigare i en kundtjänstroll, gärna över telefon. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och har lätt för att ta till dig ny information. Du har en egen drivkraft, är engagerad och tar ett eget ansvar för att nå uppsatta mål. Du gillar ett högt arbetstempo med mycket energi och arbetsglädje.


OM ANSTÄLLNINGEN

  • Placeringsort: Danderyd
  • Tjänstgöringsgrad: Heltid, kontorstider
  • Tillträde: Omgående
  • Anställningsform: Visstid, som konsult blir du anställd av Lernia och uthyrd till kund 


OM ANSÖKNINGSPROCESSEN
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten - kontakta aktuell rekryterare
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se

OM LERNIA
Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.

Referens

98050

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till