Jobbet Verksamhetskonsult till Ariser har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Verksamhetskonsult till Ariser publicerad av Poolia

Sista ansökningsdag idag
Heltidsanställd
Umeå

Arbetsbeskrivning


För att utforska nya områden och lyfta till nästa nivå krävs både mod och nyfikenhet. Vi på Ariser brinner för att vara med och utveckla vår marknad och vår vision är att varje förändringsprojekt ska bidra till en hållbar framtid.

Vår leverans inom Affärssystem fortsätter att växa och vi söker nu fler medarbetare som vill vara med och driva utvecklingen hos våra kunder. Vill du arbeta med ett gäng trevliga kollegor, där ni har roligt på jobbet och där du känner att du gör skillnad genom arbetet tillsammans med våra kunder? Sök då tjänsten som Verksamhetskonsult på Ariser redan idag!


Om tjänsten
Du erbjuds

•En bred roll med frihet under ansvar
•En utvecklingsresa där du får vara med och utveckla verksamheten och dig själv
•En platt organisation i ett personalägt företag
•Ett förmånligt personalvårdsprogram.
•Ett bonussystem i form av vinstutdelning


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som verksamhetskonsult kommer du att arbeta nära våra kunder och är en nyckelperson i arbetet med att utveckla och effektivisera deras verksamhet. Du kommer att arbeta inom området affärssystem där dina arbetsuppgifter kan bestå av att bistå vid nya affärssystemsimplementationer, löpande förbättringsarbete samt att översätta nya verksamhetskrav till hållbara lösningar. Som verksamhetskonsult hos Ariser kommer du att få arbeta med branschledande företag på både den lokala och globala marknaden.


Vem är du?
Som person är du en prestigelös lagspelare med stort driv och engagemang. Du brinner för att hitta nya hållbara lösningar och har sedan tidigare erfarenhet av att jobba med affärsystem inom områden som ekonomi, logistik, inköp eller produktion. Erfarenheten kan bestå av uppdrag som konsult eller som en del i din linjebefattning. För att lyckas i rollen är det viktigt att du tycker om att sätta dig in i kundens situation och tillsammans med dina kollegor hitta den bästa lösningen för kundens verksamhet.

Meriterande är om du har erfarenhet av de ledande affärssystemen som vi jobbar med, Infor M3/Movex, Infor CloudSuite samt Rambase. Vi ser också positivt på om du sedan tidigare har projektledarerfarenhet.


Om verksamheten
Med över 30 år i branschen och fler än 60 experter är vi en ledande aktör när det gäller digitalisering och verksamhetsanpassning av system och processer. Vi vet vikten av att lyssna och förstå men vi vågar samtidigt utmana och stå för våra råd. I en värld som snabbt förändras skapar vi värde genom nära samarbete och kunskap. Allt vi gör bygger på engagemang och viljan att hitta de bästa lösningarna. Vi visar vägen och hjälper våra kunder nå nya höjder. Vår främsta målgrupp är företag inom tillverkning, distribution, underhåll och service där vi levererar tjänster och produkter som effektiviserar verksamhetskritiska processer.

Vi strävar efter att vara den bästa arbetsgivaren och har stort fokus på våra medarbetares hälsa och utveckling. Vi har en platt organisation och det är viktigt att arbetet ska kännas meningsfullt med stora utvecklingsmöjligheter. Våra medarbetare ska känna motivation och engagemang och då vi är ett medarbetarägt företag erbjuds alla delägarskap. Vi växer och välkomnar hela tiden nya engagerade medarbetare.

Tillsammans hittar vi rätt väg framåt!



I denna rekrytering samarbetar Ariser med Poolia. Tjänsten är tillsvidare med direkt anställning hos Ariser, med möjlig placeringsort Umeå eller Luleå. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linus Norlin eller Ida Sollander på Poolia. Varmt välkommen med din ansökan!

Referens

57180

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till