Jobbet VD-assistent till Oasmia i Uppsala har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

VD-assistent till Oasmia i Uppsala publicerad av Oasmia Pharmaceutical AB

Heltidsanställd
Uppsala

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av chefsstöd och administration? Är du en person som gillar att skapa struktur, ordning och reda? Är du proaktiv, initiativtagande och serviceinriktad? Vi söker nu en VD-assistent, är det du?

Arbetsbeskrivning
I rollen som VD-assistent ansvarar du för den löpande administrationen för bolagets VD. Du utgör en central funktion när det kommer till att planera och strukturera dennes åtaganden. Din roll omfattar en bredd av arbetsuppgifter av varierande karaktär, såväl mer kvalificerade som av enklare natur. Det kan t.ex. innebära ansvar för kalenderbokningar, koordinering och förberedelser av möten, veckoberedningar och resor, utskick av kallelser och inbjudningar, reseräkningar etc. Du kommer även ansvara för att skriva mötesprotokoll, även på engelska. Som VD-assistent säkerställer du en strategisk överblick av helheten och ligger steget före i planering och förberedelser.

Vi söker dig
Vi söker dig som har godkänd gymnasieutbildning eller motsvarande inom relevant ämnesområde. Det är meriterade om du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi, kommunikation och/eller administration eller likvärdigt område. Tjänsten kräver erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från en roll där du stöttat en person i ledande befattning. Du har mycket goda kunskaper i svenska och din engelska är på en professionell nivå, både i tal och skrift. Du har även god relevant datorvana.

Vi söker dig som är självgående, ansvarstagande, noggrann och proaktiv. Du har ett serviceinriktat och tillgängligt förhållningssätt till din omgivning och kan organisera, ta initiativ och fatta prioriteringsbeslut utifrån ett helhetsperspektiv. Du behöver även ha en god förmåga att samarbeta med andra.

Du bör trivas i en miljö där arbetsuppgifterna varierar mellan rutinärenden och nya administrativa utmaningar. Du är flexibel och kan hantera snabba förändringar och omprioriteringar utifrån verksamhetens behov.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Oasmia erbjuder
Vi erbjuder dig en spännande arbetsplats med många möjligheter till utveckling, där gemenskap och respekt, lojalitet och engagemang är en del av vår företagskultur. Vi erbjuder alla friskvårdsbidrag samt frukost varje morgon!

Om Oasmia
Oasmia Pharmaceutical AB utvecklar, tillverkar, marknadsför och säljer en ny generation av läkemedel inom human- och veterinär onkologi. Produktutvecklingen syftar till att framställa nya formuleringar innehållande nanopartiklar av väletablerade cytostatika som i jämförelse med befintliga alternativ har förbättrande egenskaper, förbättrad biverkningsprofil samt bredare användningsområden. Produktutvecklingen bygger på egen forskning inom nanoteknik och egna patent. Bolagets aktie är noterad på NASDAQ i Stockholm, Frankfurt Stock Exchange och NASDAQ Capital Markets.

Sista ansökningsdag: 2019-06-02, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: I denna rekrytering samarbetar Oasmia med Randstad. Vill du veta mer om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Martin Winrow, martin.winrow@randstad.se

Referens

201219587

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till