Jobbet User Admin Agent till globalt modeföretag har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

User Admin Agent till globalt modeföretag publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Skulle du vilja vara en del av ett fantastiskt user admin-team? Har du ett brinnande tekniskt intresse och vill arbeta med IT-support på en av världens mest spännande arbetsplatser? Kanske har du läst IT på gymnasiet och vill skaffa dig mer erfarenhet inom området. Välkommen med din ansökan.

Om företaget

Företaget är ett av globalt världsledande bolag inom konfektion, med säte i Stockholm. De finns idag representerade över hela världen. Företaget har i dagsläget cirka 4000 butiker runt om i världen, med över 100,000 anställda. Företagskulturen genomsyras av fokus på kvalitet och hållbarhet. Företaget utvecklas ständigt och det globala IT helpdesk-teamet behöver nu expandera och letar nu efter nya medarbetare som kan stärka teamet ytterliggare, som i dagsläget består av 50 personer.

Arbetsuppgifter

Som User Admin Agent kommer du att arbeta administrativt genom att hantera konton och behörigheter relaterat till personalförändringar. Det kommer att göras enligt identity och access-processen som du kommer att få utbildning kring på plats. Du kommer att arbeta i en internationell organisation med stor serviceanda.

Formella krav

• Avslutad utbildning på minst gymnasial nivå • Goda kunskaper i Microsoft Windows 7 • Kunskap i Active Directory • Flytande svenska och engelska i både tal och skrift • Goda kunskaper i MS Office Meriterande: Tidigare erfarenhet av user admin- eller help desktjänster Kunskap inom ServiceNow För denna roll ses de personliga egenskaperna som viktigast. Till den här tjänsten söker vi dig med god social förmåga och vana att hantera servicerelaterade ärenden. Vidare ser vi att du som person besitter en kunskap av att hantera kundrelaterade ärenden. Du trivs i att arbeta i en internationell miljö och tycker om att skapa relationer med såväl kollegor som kunder. Därtill är det även viktigt att du är nyfiken och vill hjälpa människor, vilket innebär att du är kommunikativ. Slutligen ser vi även att du arbetar bra i team såväl som självständigt.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju. Start: Enligt överenskommelse Plats: Marievik, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: helpdesk, användaradministratör, support, teknisk support, IT, service, telefon, heltid, servicedesk, user admin, ServiceNow, administratör, Stockholm

Referens

2444201

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till