Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Tulladministratör till Norrköping jobb i Norrköping på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Tulladministratör till Norrköping på Randstad AB

Tulladministratör till Norrköping

Randstad AB Norrköping, Östergötlands län Deltid


arbetsbeskrivning.

Har du tidigare erfarenhet av tulladministration? Skulle du beskriva dig själv som noggrann och serviceinriktad med en god samarbetsförmåga? Då har Randstad rätt uppdrag för dig! Vi söker just nu en tulladministratör till vår attraktiva kund i Norrköping.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Norrköping

Omfattning: Heltid, för start i februari/mars 2022 och med uppdragslängd fram till 2022-12-31 med chans till förlängning. 


ansvarsområde.

I rollen som tulladministratör arbetar du med att kvalitetssäkra och följa Tullverkets lagar och regler. Du ser till att arbetet utförs enligt fastställda rutiner och kundöverenskommelser samt tillser att verksamhetsledningssystemet och processbeskrivningar kontinuerligt uppdateras.

Du ansvarar för tilldelade kunduppdrag samt att upprätta och uppdatera användarmanualer för dessa. Du följer uppsatta mål och arbetar proaktivt mot kunder, Tullverket, interna- och externa parter. Du bidrar aktivt med att effektivisera och utveckla interna rutiner, och inte minst bidrar du till en positiv medarbetaranda! 


kvalifikationer.

Vi söker dig som gärna har erfarenhet av tulladministration samt en förståelse för vilka krav och förväntningar kunder har på dessa verksamheter. Meriterande är om du har dokumenterad tullkompetens av Tullverket och behärskar samtliga tullprocedurer såsom import, export, transit och tullager.

Som person är du ordningsam, noggrann serviceinriktad. Du har en mycket god förmåga att självständigt planera, prioritera och genomföra ditt arbete. Du har även en god samarbetsförmåga, då arbete utförs i team för att nå uppsatta mål och leverera hög kvalitet.

För att lyckas i rollen behöver du ha god datavana. Vi ser att du som söker tjänsten har god erfarenhet av att arbeta administrativt och dessutom har erfarenhet av att arbeta i Excel. Du behärskar svenska och engelska språket i tal och skrift. Fullständig gymnasieutbildning är ett krav.

 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss. 


ansökan.

Sista ansökningsdag: 2022-01-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Alice Lindell, [ Email address blocked ]  

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201374634