Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Timanställd Account Assistant till Randstad i Södertälje jobb i Södertälje på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Timanställd Account Assistant till Randstad i Södertälje på Randstad AB

Timanställd Account Assistant till Randstad i Södertälje

Randstad AB Södertälje, Stockholms län Deltid


arbetsbeskrivning.

Lever du efter devisen ”ordning och reda – pengar på fredag”? Organiserar du bokhyllan i bokstavsordning och garderoben enligt färgkod? Har du dessutom jobbat en del med administrativa uppgifter och känner dig bekväm med att jobba i olika system och datormiljöer? Då har vi en ledig tjänst hos oss på Randstad Inhouse Services som skulle kunna passa dig som hand i handske! I rollen som Account assistant har du en viktig funktion som administrativt stöd i ett av våra Account team. Teamet består av Randstadmedarbetare som jobbar i ett nära strategiskt samarbete med någon av våra inhousekunder.

Du jobbar nära bland annat Account specialist och blir väl insatt i vår affär som helhet och våra arbetsprocesser i synnerhet och får dessutom inblick inte bara i den globala verksamhet som är Randstad, utan även i våra kunders verksamheter och dagliga liv.



ansvarsområde.

• Olika typer av administration kopplad till våra kandidater (exempel på detta kan vara orderläggning, tidrapportering m.m).

• Registrering och kontinuerlig uppdatering av affärsviktig information om kunder och kandidater i vårt affärssystem.

• Annonsering, screening och urval av kandidater i våra rekryteringar.

• Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och PuL.



arbetstider.

Timanställning, vi söker dig som kan jobba ca 3 dagar i veckan.


kvalifikationer.

• Vi söker dig som studerar en eftergymnasial utbildning inom HR, management, ekonomi, försäljning eller motsvarande och är i början av din studietid och som är nyfiken på att jobba med rekrytering och bemanning i framtiden.

• Erfarenheter av  att ha arbetat med service och/eller administration är starkt meriterande.

• Vi söker dig som har sinne för planering och struktur och ett öga för detaljer.

• Samarbetsvilja, du är någon som sätter laget före jaget och som förhåller dig prestigelöst till olika typer av arbetsuppgifter och ansvarsområden.

• Vi ser också att du har flexibiliteten att snabbt kunna ”växla upp” då verksamheten ibland kräver detta.

• Tjänsten förutsätter att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift då vi dagligen möter människor med olika typer av bakgrund.


ansökan.

2021-09-24 men urval och intervjuer kommer att ske löpande. 
Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201358870