Jobbet Teknisk supportmedarbetare till framgångsrika Phoniro har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Teknisk supportmedarbetare till framgångsrika Phoniro publicerad av Skill

Heltidsanställd
Norrköping

Arbetsbeskrivning


Är du en utåtriktad, positiv och initiativtagande person som intresserar dig för smart teknik? Då får du inte missa den här chansen! Phoniro skapar en tryggare vardag för våra äldre genom bland annat digitala nyckellås och larmsystem.

Om företaget
Phoniro är ett svenskt bolag med ca 80 anställda och drygt 130 miljoner i omsättning. Bolaget är en marknadsledande leverantör av välfärdsteknik för äldreomsorg och funktionshinderområdet. Phoniro Care är namnet på den gemensamma cloudplattformen för Phoniros alla vård- och omsorgslösningar och inkluderar digital nyckelhantering, tid- och insatsuppföljning, larmsystem och e-tillsyn. Närmare 200 kommuner och privata vård- och omsorgsbolag använder Phoniros lösningar idag. Kontor finns i Halmstad, Norrköping, Stockholm, Göteborg, Luleå, Danmark och Holland. Phoniro i Norrköping hittar du centralt på Hospitalsgatan i nybyggda och fräscha lokaler, med en svårslagen utsikt över Norrköping. Idag finns 25 medarbetare på plats som tillsammans skapar en härlig stämning och arbetar med en produkt som verkligen gör samhällsnytta. Kika på ett axplock av vad medarbetarna tycker om att jobba på Phoniro: ”Det finns så mycket kunskap och driv på Phoniro att vara först med att möta framtidens behov i omsorgen, en bransch som kommer att springa på stora utmaningar om några år. Det är så roligt att vara med och utveckla verktyg som jag själv saknade när jag arbetade i hemtjänsten”. ”Jag blev direkt imponerad över att det var väldigt drivna och kunniga medarbetare inom Phoniro, vi utvecklar ju både hård- och mjukvara! De flesta av våra produkter är tillverkade i Sverige och jag blir extra stolt över att berätta att vi innehar ett stort antal patent”.

Dina arbetsuppgifter
Du, tillsammans med ditt team, utgör Phoniros servicecenter med varierad kompetens, allt från fokus och förståelse för användarupplevelsen till djup teknisk kunskap. I tjänsten kommer du att supporta kunder kring tekniska lösningar som digital nyckelhantering, larmsystem och mobilappar. Det är en stor variation på de frågor som kommer upp där du främst kommer fokusera på första linjens support. Framåt i tiden finns goda möjligheter att utvecklas i rollen och ta större tekniskt ansvar.

Din profil
Vi söker dig som: -Har erfarenhet av ärendehantering -Har erfarenhet av att jobba mot kund -Har erfarenhet av teknisk support -Gärna tar nya initiativ och motiveras av att lösa problem -Har ett intresse och förståelse för tekniska lösningar Det är meriterande men inget krav om du har: -Erfarenhet av vård- och omsorg -Är bekväm med operativsystem och appar för iPhone- och Androidtelefoner -Jobbat i windowsmiljö -Kunskaper om SQL-databaser -Kunskaper kring nätverk -Arbetet enligt ITIL -Förståelse för lättare programmering Extra meriterande om du talar och förstår danska.

Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar Phoniro med Skill. Rekryteringen avser anställning hos Phoniro. Vi tillämpar löpande urval, sök därför redan idag! Logga in eller registrera ditt CV på www.skill.se Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Christian Andersson-Gran, 011-19 94 69 alt. christian.andersson-gran@skill.se

Referens

3678

Liknande jobb

Produktionsledare Boxholm Skill
Projektcontroller Finspång Unik Resurs
Systemutvecklare i Linköping Linköping Nigel Frank International

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till