Jobbet Teknisk kundsupport till telekomföretag har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Teknisk kundsupport till telekomföretag publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Kalmar

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en administrativ roll inom telekom med kundfokus där du bli en del av ett härligt team? Vi söker dig som engagerar dig i ditt arbete och som vill arbeta i en dynamisk och professionell miljö.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget

Bravura söker för en kunds räkning medarbetare inom teknisk kundservice och administration. Vårt kundföretag verkar i en teknisk bransch och är en aktör i framkant inom sitt område. Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Vi berättar mer om företagen vid en intervju!

Arbetsuppgifter

I rollen som kundsupport arbetar du med företagets större kunder där du ansvarar för deras telefoni. Detta innefattar att du tar emot order, orderlägger ärendena och utför enklare eftermarknadskonfigurationer av kundens företagsväxel. Du lyssnar in vad kunden har problem med, felsöker för att sedan även lösa problemen. Du arbetar i nära dialog med dina kollegor och tillsammans löser ni de utmaningar avdelningen ställs inför. Vidare är du delaktig i förbättringsarbeten och stöttar i andra liknande arbetsuppgifter. Företaget är inne i en transformationsresa av både teknik och arbetssätt för att bli effektivare. I det här arbetet är hela teamet involverat där ni tillsammans delar idéer och synpunkter.

Formella krav

• Arbetslivserfarenhet av kundsupport och servicearbete, gärna med externa kunder • Arbetslivserfarenhet inom IT eller telekom • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen motiveras du av att ge en god service, dels till dina kunder men även till dina kollegor. Du känner dig trygg i kontakten med både kunder och kollegor och du är lyhörd för att hitta optimala lösningar för kunden. Du har ett tekniskt intresse och är nyfiken inför nya utmaningar och ser det som möjlighet till att lära dig någonting nytt. Du är en person med positiv inställning och har förmåga att driva ditt arbete framåt och agera snabbt när det behövs.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju. Start: Oktober Plats: Kalmar Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: teknisk kundsupport, kundsupport, kund, support, service, IT, nätverk, felsökning, telefoni, telekom, växel, lösningar, uppdrag, heltid, Kalmar

Referens

2828501

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till