Jobbet Teknisk helpdeskmedarbetare till Nilörngruppen har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Teknisk helpdeskmedarbetare till Nilörngruppen publicerad av Effektiv

Full-Time
Borås

Arbetsbeskrivning


Vill du leverera service i världsklass och lockas av en varierande roll inom IT med mycket eget ansvar?

Nilörngruppen växer och söker därför medarbetare inom deras tekniska helpdesk. Ta chansen att söka en helt ny tjänst du själv får vara med att utforma!

Om vår kund
Nilörn är idag ledande i Europa på etiketter, med kunskaper och erfarenheter från etikettproduktion som sträcker sig över mer än ett halvt sekel. Företaget har kontor och tillverkningsanläggningar i: Sverige, Danmark, Belgien, Schweiz, Tyskland, Italien, England, Portugal, Turkiet, Hong Kong, Kina, Indien, Bangladesh och Pakistan.
Nilörn tillämpar mottot maximal kundtillfredsställelse. Hela företagsstrukturen bygger på detta centrala tema, som ligger till grund för all verksamhet inom Nilörngruppen, från design till tillverkning, försäljning och service.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk support kommer du att vara den förlängda armen för Nilörns helpdesk i respektive land och jobba med ärenden kopplat till webbordersystem och kundspecifika lösningar. Du kommer att besvara frågor, samla in problemställningar - och i förlängningen, hjälpa slutanvändaren att komma framåt i sitt dagliga arbete.

Rollen innebär att du agerar "first line" men du kommer även lösa mindre förändringar i kunduppsättningar själv, alternativt ansvara för att de tas vidare i organisationen. Den mesta av kommunikationen sker internt via mail, Teams etc.

Din profil
Vi söker dig som är utåtriktad, lösningsorienterad och drivs av att göra kunden nöjd. Du trivs med ett varierande arbete och har förmågan att prioritera vad som är viktigast för stunden. Vidare har du goda kunskaper i Excel och förståelse för script samt enklare programmering/databashantering. Du uttrycker dig enkelt och tydligt på såväl svenska som engelska.

I gengäld erbjuds du en tjänst med möjlighet till många kontaktytor, där ditt bidrag skapar värde för andra och där du har goda chanser att utvecklas i din roll.

Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via www.effektiv.se. Urval kommer att ske löpande. Sista ansökningsdag är 2020-10-25. Vill du veta mer om tjänsten, kontakta gärna Jasmina Dedeic, [ Email address blocked ] - Click here to apply to Teknisk helpdeskmedarbetare till Nilörngruppen eller Gabriella Albertsson, [ Email address blocked ] - Click here to apply to Teknisk helpdeskmedarbetare till Nilörngruppen

Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.

Referens

2180

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till