Jobbet Tekniker / Supporttekniker till familjära OptoSweden har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Tekniker / Supporttekniker till familjära OptoSweden publicerad av Bravura

Jobbet utgår om 7 dagar
Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du ett stort intresse för teknik som du vill utveckla vidare? Vill du arbeta med teknisk support i en nyetablerad roll på ett tryggt företag? Hos OptoSweden får du möjligheten att forma och genomföra dina idéer för att utveckla rollen som supporttekniker.

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos OptoSweden.

Om företaget

OptoSweden grundades 1994 och med kunder över hela världen är de idag en av nordens största aktörer inom datafångst och digitalisering. Deras produkter och tjänster används för att: effektivisera processer och öka produktiviteten, spara tid, pengar och resurser samt arbeta flexibelt var som helst och när som helst med dina fakturor och dokument. Men även för att ta emot och skicka e-fakturor, dokument och annan data säkert, enligt lagkrav och enkelt. Nu söker OptoSweden tekniker till deras kontor i Täby där du samarbetar med ett 20-tal kollegor.

Arbetsuppgifter

Som supporttekniker på OptoSweden blir du tilldelad ärenden från ärendeadministratören. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in. Utöver detta arbetar du förebyggande genom att analysera varför problemen uppstår och du uppmuntras bidra med idéer för att på så sätt utveckla ert arbetssätt och företagets tjänster. Du ansvarar för dina ärenden från start till slut samt för att dokumentera allt i ärendehanteringssystemet SuperOffice. I rollen har du många kontaktytor såväl internt som externt vilket innebär kontakt med såväl mindre bolag som exempelvis större myndigheter. Du har stora möjligheter att vara med och utveckla rollen i framtiden.

Formella krav

• Eftergymnasial utbildning inom IT • Erfarenhet av Windows server • Erfarenhet av SQL databaser • Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift • Ett stort tekniskt intresse För att passa in i rollen är du som person lösningsorienterad och nyfiken vilket medför att du ständigt vill lära dig något nytt och utveckla dig själv. Du är en ansvarsfull person som vill vara med och driva OptoSwedens supportfunktion framåt, vilket kräver ett noggrant och strukturerat arbete. Vidare motiveras du av att ha många arbetsuppgifter igång parallellt och vill vara med och vidareutveckla denna roll.

Övrig information

Start: Omgående Plats: Täby, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Supporttekniker, tekniker, IT, IT-tekniker, Windows server, SQL, Microsoft, Täby, heltid

Referens

2828901

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till