Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Technical Service Manager jobb i Skärblacka på BillerudKorsnäs AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Technical Service Manager på BillerudKorsnäs AB

Technical Service Manager

BillerudKorsnäs AB Skärblacka, Östergötlands län Heltid
Beskrivning av befattning

Fast anställning

Tillsvidareanställning



Befattning

Technical Service Manager



Beskrivning av tjänsten

Är du en duktig problemlösare med tekniska kunskaper som brinner för att lösa kundernas behov? Vi söker efter dig som antingen är i början av din karriär eller har några års erfarenhet från en liknande roll.

Vi erbjuder en utåtriktad och varierande tjänst i en internationell miljö med möjlighet att få stort eget ansvar. Du kommer vara tekniskt ansvarig mot kunder avseende rådgivning, problemlösning och reklamationshantering samt hjälpa våra kunder att använda våra produkter på ett optimalt sätt.

Vi söker nu en analytisk och kommunikativ kollega till vårt Technical Service team.Med din tekniska kompetens kommer du att hjälpa kunder inom förpackningsindustrin att använda rätt BillerudKorsnäs produkt på rätt sätt. Detta är rollen för dig som trivs i en konsultativ roll med stora kontaktytor och samarbete både på lokal och internationell nivå.

Vårt papper används för att förpacka en mängd olika produkter, såsom medicinska produkter, hygienartiklar och livsmedel. Tillsammans med dina kollegor kommer du ha en nyckelroll inom affärssegmentet med att säkerställa att våra kunder får den kvalitet och service de efterfrågar.

Om tjänsten
I rollen kommer du att ansvara för att utveckla våra tekniska kundkontakter och vårt applikationskunnande, initiera samarbetsprojekt och driva problemlösning med våra kunder. I detta arbete kommer du vara länken mellan marknad, produktion och produktutveckling. Det ingår även i tjänsten att ge återkoppling från marknaden till produktionsorganisationen samt att stödja och utbilda säljorganisationen kring vår produktportfölj.

Du kommer ingå i ett Technical Service team om 6 personer. Tjänsten är placerad på Skärblacka bruk utanför Norrköping. Tjänsten kommer innebära en del internationella resor.



Kvalifikationer

Vi söker efter dig som är nyexaminerad eller företrädesvis har några års erfarenhet från en liknande roll. Ett stort plus är om du har erfarenhet av papper- eller förpackningsindustrin.

Slutligen är goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav. 



Personliga egenskaper

Arbetet inom Technical Service hos oss förutsätter att du besitter en hög servicekänsla samt har en god förmåga att samarbeta och kommunicera med andra människor. Vi räknar med att du vill ta initiativ, arbetar systematisk och strukturerad samt att du är duktig på att vinna andras förtroende både som person och i tekniska frågeställningar. Teknikintresse och problemlösningsförmåga är en naturlig fallenhet för dig.



Kontakt

För frågor gällande tjänsten, kontakta Peter Bergström (Technical Service Director) på [ Email address blocked ] eller 0705137146.



Sista dag för ansökan

2021-10-07



Ansökningsinformation

Vi ser fram emot din ansökan senast 7 oktober.

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 2021-729