Jobbet Supporttekniker till stort energiföretag har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Supporttekniker till stort energiföretag publicerad av Randstad AB

Part-Time
Solna

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Vår kund söker nu fler tekniker till sin service desk! 
Kunden är ett europeiskt energiföretag med cirka 20 000 anställda. I mer än 100 år har de elektrifierat industrier, levererat energi till människors hem och moderniserat deras sätt att leva genom innovation och samarbete. De vill nu göra det möjligt att leva fossilfritt inom en generation.

Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter. 


ansvarsområde.

Service Desk är indelad i Service Desk, användaradministration och Back Office. Service Desk är en enda kontaktpunkt för alla inkommande ärenden. Det främsta målet är att hjälpa användaren i första hand utan att vidarebefordra ärenden till ett annat supportteam. Du kommer även få möjlighet att delta i projekt och samtidigt vara med och förbättra kundens dagliga arbete.


arbetstider.

Heltid, 08:00-17:00
Start november.


kvalifikationer.

Krav:
  • Supporterat på Microsoft Windows Desktop Microsoft Office
  • God kunskap inom Active Directory
  • Grundläggande kunskaper inom nätverk/protokoll
  • Utbildningen i eller arbetat enligt ITIL v3 Foundation
  • Mycket god kunskap inom INC (Incident Management) Process) och REQ (Service Request Fulfillment) -processer
  • Flytande svenska och mycket goda engelskkunskaper
  • Mycket hög grad av kundorientering och samarbete samt mycket goda kommunikationsförmågor
  • Prestigelös och lösningsorienterad arbetsstil, proaktivt beteende och organisatoriska talanger


erfarenhet.

Minst 1-2 års erfarenhet som IT-tekniker i en liknande roll.


ansökan.

Vi kommer att ta emot ansökningar löpande. Om du har frågor om tjänsten kontakta [ Email address blocked ] .

Referens

201307959

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till