Jobbet Supporttekniker till Atria har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Supporttekniker till Atria publicerad av Academic Work

Full-Time
Örebro

Arbetsbeskrivning

Det stora företaget med det lilla företagets möjligheter - Så beskriver Atria sitt företags utveckling och hur de tar tillvara på sina medarbetares drivkrafter. Har du det rätta drivet och letar efter nästa steg att ta inom supportrollen? Välkommen med din ansökan redan idag!


Om tjänsten
Atria Sweden är ett av norra Europas ledande matföretag och ingår i den finska koncernen Atria Group. Som supporttekniker blir du del av ICT och Atrias servicedesk som sitter i både Sverige och Finland. Din teamleader utgår ifrån Finland och på plats i Sköllersta har du den operativa chefen samt din närmaste kollega på servicedesk. I Sverige finns runt 650 datoranvändare som spänner över produktionsledare, tekniker i produktionen, lön och ekonomi och deras tre olika säljorganisationer.

ICT befinner sig på en spännande resa just nu, där de strävar mot att etablera sig som organisation inom koncernen. För dem innebär det att lära sig jobba över gränserna, att ICT ska vara en attraktiv plats att jobba på och de vill vara en modern IT-avdelning som hjälper Atrias affär framåt. Här krävs det att du som ny medarbetare kan anamma förändring, men framförallt komma med egna initiativ och vilja vara med och förändra.

Du erbjuds

• Möjlighet att ta nästa steg i din supportkarriär
• En roll där egna initativ uppmuntras och du blir delaktig i organisationens förändringsarbete
• Arbete i en ständigt föränderlig IT-miljö där du som motiveras av att lära dig ny teknik, processer och procedurer kommer stormtrivas!

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande här!

Arbetsuppgifter
Arbetet innebär både renodlade 1st men även 2nd-lineuppgifter, då operativa driftmoment ligger på servicedesken.

Du kommer till exempel att:

• Hjälpa slutanvändare med grundläggande IT-support, som till exempel lösenordshantering och dator- och skrivarinstallationer
• Ansvara för telefoni, som beställning av telefoner och abonnemang

Kandidatprofil

Vi söker dig som

• Har en utbildningsbakgrund inom IT eller har tillskansat dig likvärdiga kunskaper från arbetslivet
• Har flera års erfarenhet av arbete i servicedesk
• Har erfarenhet av hantering av slutanvändares IT-enheter som arbetsstationer, smartphones, skrivare och surfplattor
• Har goda kunskaper i svenska och engelska, då språken används dagligen i arbetet i både tal och skrift

Det är meriterande om du har...

• Erfarenhet av Office 365-tjänster som Exchange Online, Teams, Onedrive och Sharepoint
• Erfarenhet av Active Directory (användare och grupphantering), lokal AD-infrastruktur och Azure AD

Som person är du:

• Initiativtagande
• Flexibel
• Serviceinriktad

Övrig information

• Start: Omgående eller enligt överenskommelse
• Omfattning: Heltid
• Placering: Sköllersta, Örebro
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Atrias önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Information om företaget
Såhär beskriver Atria sig själva på sin hemsida: Vår vision är att med passion och starka varumärken skapa inspirerande mat för varje tillfälle. Det uppnår vi bara om vi anställer de kunnigaste och mest engagerade medarbetarna och ser till att de trivs så bra som möjligt hos oss.

Referens

15045611-SE

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till