Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Supporttekniker till 2:nd line support Tele2 i Sundsvall! jobb i Sundsvall på StudentConsulting

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Supporttekniker till 2:nd line support Tele2 i Sundsvall! på StudentConsulting

Supporttekniker till 2:nd line support Tele2 i Sundsvall!

StudentConsulting Sundsvall, Västernorrlands län Heltid
Vi söker nu supporttekniker till 2:nd line med uppgiften att ge support till Tele2:s kunder samt lösa deras djupare tekniska frågor, felanmälningar och svårare problem gällande Bredband, TV, telefoni och mobiltelefoni.

Information om uppdraget:

Som medarbetare på 2:nd line support kommer du att ta emot och avhjälpa felanmälningar från 1st line samt ge feedback avseende processer och arbetssätt till 1st line i syfte att utveckla verksamheten. Du kommer även att analysera och avgöra vilka felanmälningar som ska eskaleras vidare i organisationen, prioritera ärenden på korrekt sätt samt aktivt jobba för att Tele2:s leveranskvalitet är god och att kunderna är nöjda.

Tjänsten innebär att du anställs av StudentConsulting och arbetar hos Tele2 som konsult. Under hösten 2021 flyttade Tele2 in i helt nya lokaler mitt i centrala Sundsvall med utsikt över Selångersån, ett riktigt drömläge! Tjänsten är på heltid med start under februari månad eller enligt överenskommelse. Arbetstider är dag och kvällspass mellan 8-19 samt helgpass en gång per månad.

Detta söker vi:

För att passa i denna roll bör du ha goda kunskaper inom teknik. Vi ser helst att du har några års arbetslivserfarenhet inom kundservicearbete. Kunskap inom 2nd line arbete är meriterande.

För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha en god förståelse för arbetsprocesser, rutiner och teknik och bidra aktivt till att utveckla dem för att höja kvalitén för Tele2s kunder. Du har god analytisk förmåga och kan lösa komplexa problem. Du kan göra rätt prioriteringar under högt arbetstempo och är inte rädd att ta snabba och korrekta beslut. Du är en god kommunikatör och har en utvecklad förmåga att styra samtalen med kunden i fokus. God datavana och är van och duktig på att hantera många system samtidigt under högt arbetstempo är en förutsättning.

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 61332