Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Supporttekniker jobb i Stockholm på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Supporttekniker på Randstad AB

Supporttekniker

Randstad AB Stockholm, Stockholms län Deltid


arbetsbeskrivning.

Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får coachning och varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter. 

Här kommer du att ingå i ett sammansvetsat supportteam. I den här rollen kommer du att ansvara för alla inkommande supportfrågor från de anställda på flera olika system samt ingå i olika projekt. Du kommer vara IT avdelningens ansikte utåt mot verksamheten, vilket ställer höga krav på exemplarisk service och ett glatt humör. Du löser de ärenden som kan lösas snabbt och eskalerar vidare de som kräver mer tid och felsökning. Det är ditt ansvar att löpande återkoppla till användaren vad status är i ärendet och agera länken mellan användaren och 2nd line teknikerna i teamet. 



ansvarsområde.

Arbetsuppgifter:

  • Ta emot, registrera, kategorisera och prioritera ärenden från våra användare som kommer in via telefon, portal och mail
  • Lösa fel som anmäls snabbt och effektivt med stort fokus på service
  • Hantera beställningar av tex behörigheter och konton
  • Koordinera och kommunicera lösningar som tas fram i samarbete med våra system- och tekniskt ansvariga både internt och från leverantörer
  • Bidra till kunskapsuppbyggnad inom gruppen
  • Kontinuerligt bidra till att förbättra det dagliga och långsiktiga arbetet samt ta ansvar för sin egen utveckling
  • Samarbeta tätt med tjänsteägare och leverantörer
Vi söker dig som har en stark känsla för service och kommunikation, som är positiv och tycker om att driva på och ta ansvar. Du har erfarenhet från en typ av kundsupport eller IT support sedan innan och är van vid att ta emot och lösa enklare ärenden via telefon och mejl. Du är van vid att arbeta i ett ärendehanteringssystem


arbetstider.

Heltid. 07.00-19.00 på vardagar, fördelat i 3 pass.
7.00-15.00
9.00-17.00
11.00-19.00. 
Passen fördelas jämnt inom teamet. 


kvalifikationer.


  • Eftergymnasial utbildning med inriktning IT eller motsvarande
  • Van att arbeta strukturerat i ärendesystem
Meriterande
  • Kunskap inom Citrix, Google Suite, AD
  • Erfarenhet att arbeta process- eller ramverksorienterat (tex ITIL/Lean/Devops) 


erfarenhet.

Minst 2-3 års erfarenhet inom IT-support


ansökan.

Vi kommer att ta emot ansökningar löpande. Om du har frågor om tjänsten kontakta [ Email address blocked ]  
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201359334