Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Supporttekniker i Solna jobb i Stockholm på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Supporttekniker i Solna på Randstad AB

Supporttekniker i Solna

Randstad AB Stockholm, Stockholms län Deltid


arbetsbeskrivning.

Nu söker vi en Supporttekniker till vår kund i Solna! 

Vår kund är ett av Skandinaviens största hotellföretag med över 200 hotell i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum. Oavsett vilket hotell du bor på kan de garantera upplevelser du minns och det bästa priset.

Nu söker vi dig som vill vara en del av ett support-team utöver det vanliga. Hos kunden ingår du i ett sammansvetsat, dynamiskt support-team där du tar mycket ansvar och arbetar inom flera olika support-roller och projekt. Detta innebär ett tekniskt och varierande arbete där du får vara med och supporterar på över 80 system. 


ansvarsområde.

Du kommer att ta emot, registrera, kategorisera och prioritera ärenden från kundens interna användare som kommer in via telefon, portal och mail. Du får på ett snabbt och effektivt sätt,med ett stort fokus på service lösa problem som kommer in. Du kommer även att hantera beställningar av behörigheter och konton, koordinera och kommunicera lösningar som tas fram i samarbete med kundens system- och tekniskt ansvariga både internt och från leverantörer. Vidare kommer du att bidra till kunskapsuppbyggnad inom gruppen, kontinuerligt bidra till att förbättra det dagliga och långsiktiga arbetet samt ta ansvar för din egen utveckling samt samarbeta tätt med tjänsteägare och leverantörer.



arbetstider.

Heltid - roterande schema: 7.00-15.00, 9.00-17.00 och 11.00-19.00. 


kvalifikationer.

• Eftergymnasial utbildning med inriktning IT eller motsvarande
• 2-3 års erfarenhet inom IT-support 
• Van att arbeta strukturerat i ärendesystem

meriterande
• Kunskap inom Citrix, Google Suite och Active Directory
• Erfarenhet att arbeta process- eller ramverksorienterat (exempelvis ITIL/Lean/Devops)
• Erfarenhet från hotellbranschen
• Norska


ansökan.

Vi kommer att ta emot ansökningar löpande. Om du har frågor om tjänsten kontakta [ Email address blocked ]

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201374731