Jobbet Supporttekniker / Servicedesk / Teknisk support / 2nd line har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Supporttekniker / Servicedesk / Teknisk support / 2nd line publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av teknisk support, goda kunskaper inom Windowsmiljö samt generellt god IT-kunskap? Då kan detta vara rollen för dig! Här erbjuds du en spännande möjlighet att utvecklas i din yrkesroll på ett internationellt företag.

Om företaget

Företaget är ett internationellt konsultbolag som arbetar med de flesta delar av svenskt näringsliv. De är verksamma inom en rad olika branscher och sektorer och är ett av världens ledande analys- och teknikkonsultföretag. Företaget erbjuder tjänster för hållbar samhällsutveckling inom Hus & Industri, Transport & Infrastruktur och Miljö & Energi. Tillsammans är de 40 000 medarbetare på över 500 kontor i 40 länder. I Sverige arbetar idag ca 3700 personer.

Arbetsuppgifter

I rollen får du möjlighet att arbeta i en roll med problemlösning av varierande komplexitet. Som 2nd line supporttekniker ansvarar du främst för att erbjuda teknisk support till företagets internanställda. Dina arbetsuppgifter innebär huvudsakligen att ta över ärenden och uppkomna problem som inkommer från 1st line. Du felsöker, löser olika behörighets- och kontohanteringsfrågor samt hanterar mycket ärenden kopplat till Office 2016 samt Active Directory.

Formella krav

• Avslutad gymnasial utbildning inom IT/Data
• Erfarenhet av liknande roll inom teknisk support
• Meriterande med erfarenhet av arbete med Microsofts produkter/tjänster
• God dator- och systemvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

För att trivas i tjänsten är du en person som har förmågan att skapa goda relationer med människor i din omgivning och du trivs med att arbeta i grupp. Du är en person som genom din kommunikativa förmåga arbetar serviceinriktat och på ett flexibelt sätt kan bemöta olika människor. Därtill är du en person som är initiativtagande och på ett prestigelöst sätt tar dig an dina arbetsuppgifter.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar under perioden 1 augusti till 15 september. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Period: 1/8 - 15/9
Plats: Stockholm, Globen
Lön: Enligt överenskommelse

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Referens

2442101

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till