Jobbet Supporttekniker / Servicedesk / IT-support / IF Metall har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Supporttekniker / Servicedesk / IT-support / IF Metall publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du tillgänglig from 19e augusti och ca 4-5 månader framåt? Har du kunskaper inom IT-support och trivs i en varierande roll med eget ansvar?

Om företaget

IF Metall, organiserar anställda inom verkstads-, bil- och kemiindustrin, gruvor, läkemedelsföretag och tvätterier, och har 311 000 medlemmar på 12 900 arbetsplatser runt om i Sverige. Omkring 21 procent av medlemmarna är kvinnor. IF Metall verkar för rätten till ett bra och tryggt arbete. Förbundet strävar efter en god arbetsmiljö för alla och värdesätter mångfald. IF Metall har en feministisk syn och verkar för rättvisa, jämlikhet och jämställdhet.

Arbetsuppgifter

I rollen som intern IT-support hos IF Metall ansvarar du för att primärt ta emot inkommande ärenden via samtal och mail. Det kan även förekomma att interna kolleger kommer förbi med ärenden direkt. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in, som främst består i användarsupport, installation av mjukvara och konfigurering. De användarfrågor som kommer in behandlar felanmälningar, beställningar, lösenord och dagligt arbete med applikationer såsom Windows, AD, Office 365, Outlook och annan mjukvara. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service. Du ingår i ett team om fem personer och agerar intern support åt organisationens medarbetare nationellt. Uppdraget sträcker sig 4-5 månader, mån-fre, 8-16.30.

Formella krav

• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom IT/teknik • 1-3 års arbetslivserfarenhet från liknande roll • Erfarenhet av att supportera i Windows 10, Office 365, Citrix och Active Directory • Svenska och engelska, i såväl tal som skrift För att trivas i denna roll trivs du med att hjälpa och stötta dina kolleger, där din sociala och kommunikativa förmåga kommer väl till användning. Du har förmågan att på ett självständigt och ansvarsfullt sätt kan arbeta strukturerat och ge god återkoppling kring dina behandlade ärenden. Vidare har god problemlösningsförmåga och anstränger dig för att alltid leverera de bästa lösningarna. Vidare är du en lagspelare som trivs i samarbetet med andra och på ett prestigelöst sätt gärna utbyter kunskaper och erfarenheter med dina kollegor.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju. • Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 4-5 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos IF Metall. Start: 19e augusti Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord:

Referens

2472101

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till