Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Supply Chain Analyst till Medtech-bolag! jobb i Göteborg på Friday

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Supply Chain Analyst till Medtech-bolag! på Friday

Supply Chain Analyst till Medtech-bolag!

Friday Göteborg, Västra Götalands län Heltid

Vill du arbeta på ett företag som arbetar med att förbättra vårdkvalitén? Vill du dessutom arbeta på ett ett företag med stort fokus på ständig utveckling och innovation? Har du en naturlig fallenhet för analys och motiveras av arbeta i utvecklingsprojekt? Sök idag!

OM TJÄNSTEN

I rollen som Supply Chain Analyst kommer du vara en del av ett team som ansvarar för tvärfunktionell projektledning kopplat till Supply Chain inom OneMed, samt för utveckling av system och processer. Tjänsten innefattar analys av i många olika dimensioner och i rollen kommer man ha möjligheter att se och jobba med alla delar av bolaget vilket innebär täta samarbeten med deras olika avdelningar samt dess kunder. Under de senaste åren har Supply Chain / Supply Chain Development haft en mycket positiv utveckling inom bolaget vilket gjort att Supply Chain idag är en nyckelroll inom bolaget vilket också gör att dom är med och driver en stor del av det utvecklingsarbete som pågår. På Supply Chain jobbar man i ett högt tempo och ständiga förbättringar är en naturlig del av det dagliga arbetet. Verksamheten drivs med en tydlig struktur som kännetecknas av datordriven analys som ligger till grund för samtliga beslut. 

Arbetsuppgifter: 

  • Koordinera och leda analysarbete inom OneMeds logistikkedja
  • Genomföra specifika analyser och komma med rekommendationer för att optimera OneMeds logistikprocesser 
  • Ta fram beslutsunderlag för investering och implementering
  •  Utveckla och förmedla rapporter till Supply Chains olika utvecklingsprojekt
  • Vara drivande i Supply chains olika utvecklingsprojekt 
  • Bidra till fortsatt utveckling av OneMeds olika applikationer inom IT/IS
VI SÖKER DIG SOM

För att du ska trivas och lyckas i rollen tror vi att du har:

  • Akademisk utbildning inom exempelvis logisitk eller teknik
  • Erfarenhet från arbete inom Supply Chain/Logistik och/eller arbete med analys inom området
  • Erfarenhet av att paketera och presentera slutsatser från analyser
  • Mycket goda kunskaper i Excel inklusive Pivot-tabeller
  • Meriterande med erfarenhet av att skapa dataunderlag med hjälp av Access-databaser
  • Meriterande med erfarenhet av att bygga rapporter i Power BI 

Vi ser gärna att du är snabblärd samt uppskattar att arbeta i nära kontakt med ditt team och andra personer inom och utanför organisationen. Det är således av stor vikt att du är driven och tycker om att komma med förbättringsförslag i kombination med en analytisk förmåga. 

OM KUNDFÖRETAGET

[ Link removed ] levererar tjänster, stödsystem och produkter till hälso- och sjukvården i Europa. Vi är mer än bara en leverantör – vi är en partner till våra kunder. För oss betyder detta att vi och kunden har samma mål och definition av framgång och samarbetet bygger på att vi lyckas tillsammans. I hela Europa står vi inför stora utmaningar som sätter press på sjukvårdssystemen. Antalet människor i behov av vård blir större när människor lever längre, många med kroniska sjukdomar. Stora delar av sjukvården kämpar med ökande budgetunderskott och bristen på sjukvårdspersonal blir allt större. Samtidigt ökar människors förväntningar på vården. Som partner inom effektiviserande tjänster och produkter till sjukvården i Europa har vi ett ansvar att vara en del av lösningen på dessa utmaningar – nu och för kommande generationer. OneMed underlättar för sina kunder att snabbare ge rätt vård, med rätt produkter. Vi mäter vår framgång i hur väl våra kunder inom hälso- och sjukvården uppnår sina mål och visioner.

OM ANSTÄLLNINGEN

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer till en början att vara anställd av Friday. Ambitionen från OneMed och vår sida är att du efter 6-12 månader blir direktanställd hos kunden. 

ÖVRIG INFO
  • Omfattning: Heltid
  • Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
  • Placering: Göteborg
  • Rekryteringsansvarig: Rebecka Forsman
  • Lön: Marknadsmässig

Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

OM FRIDAY

Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.

Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag!

Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. 

Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: friday756