Jobbet Servicemedarbetare Reklamation/Eftermarknad - Mio Barkarby har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Servicemedarbetare Reklamation/Eftermarknad - Mio Barkarby publicerad av Retail Knowledge

Heltidsanställd
Järfälla kommun

Arbetsbeskrivning

Mio Barkarby söker nu en servicemedarbetare. Du kommer att ingå som en viktig del i företagets verksamhet och vara ansvarig för eftermarknad. Dina arbetsuppgifter består av att ta emot kundärenden i butik, per telefon samt via e-post. I ditt arbete kommer du även att ha kontakter med våra leverantörer.

Vi ser självklart att du har hög energi och stort intresse av att driva försäljning och att du är med och bidrar till en god stämning i teamet. Tillsammans jobbar vi för en nöjd kund som kommer tillbaka till oss.

Du kommer tillsammans med dina kollegor jobba för att på bästa sätt driva ett lönsamt och serviceinriktat arbete mot gruppens uppsatta mål. Detta genom att bl.a. agera problemlösare Viktigt för oss är både administrativ förmåga men en stor grad av kundorientering och servicekänsla.

Arbetsuppgifter:

- Kontakt med leverantör
- Kundärenden via telefon samt mejl
- Försäljning i butik


Kvalifikationer

- Har erfarenhet från möbler och heminredning
- Är service- och säljorienterad
- Har en god kommunikativ förmåga
- Är lösningsfokuserad och praktiskt lagd
- Har god datavana
- Har en god fysik då arbetet innebär en del tunga lyft
- Har B-körkort då detta är ett krav

Som person är du driftig, serviceinriktad och van att ta eget ansvar och arbeta självständigt inom givna ramar. Du har en bakgrund inom transport/logistik eller butik. Du ser helheten och förstår hela kedjan från köp till avslut.

Som anställd hos Mio så arbetar du för en arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvård, hälsoundersökningar.

Som du märker har vi höga krav men är du den vi söker kan vi erbjuda dig ett roligt och utvecklande arbete. Vår ambition är att ge våra kunder marknadens bästa service!

Passar detta in på Dig?

Rekryteringen pågår löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum


Om företaget

Mio söker alltid de bästa medarbetarna. Varje dag skapar vi bra prestationer i våra butiker. Vi vet att stolta medarbetare som trivs med arbetet har stor betydelse för hur kunden upplever Mio. Med gemensamma värderingar, tydligt ledarskap, individuellt ansvarstagande och stimulerande arbetsuppgifter erbjuder vi en attraktiv arbetsplats. Vi är ett modernt detaljhandelsföretag som med vårt starka kunderbjudande slagit branschen 8 år i rad. Vill du vara med och vinna matchen igen?

För att vara en attraktiv arbetsgivare på alla nivåer i kedjan prioriterar vi stimulerande arbetsuppgifter med individuellt ansvarstagande utifrån ett tydligt ledarskap. Möjligheter till kompetensutveckling och olika karriärvägar bidrar till utveckling och förnyelse.

En betydelsefull del av Mios framgångskoncept är personlig service och ett positivt bemötande av kunder. Mio är expert på inspirerande lösningar för hemmet. Det märks på hur vi tar hand om kunderna och hjälper dem att tillgodose sina behov med personlig, stilsäker och prisvärd inredning.

Alla kunder ska känna sig välkomna, inspirerade och omhändertagna, oavsett var och när de möter Mio. Ett positivt bemötande är en del av Mios service inför, under och efter varje köp.

Referens

DB27B7CFA7FA4BC1BBF98A912DD61CE4

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till