Jobbet Service Desk Analyst / Servicedesk / ITIL / teknisk support har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Service Desk Analyst / Servicedesk / ITIL / teknisk support publicerad av Bravura

Heltid
Stockholm
5 ansökningar

Arbetsbeskrivning

Detta är tjänsten för dig som har ett stort tekniskt intresse och vill kombinera det i en serviceorienterad roll. Kom till Evry och var med på resan att bygga Sveriges bästa IT service management struktur.

Om företaget

Evry är ett ledande kunskaps- och IT-företag som verkar på den nordiska marknaden med stor lokal närvaro. De digitaliserar morgondagens vinnare och skapar fördelar som ger svaren på de utmaningar som kunderna ställs inför i den digitala transformationen. Evry har hög verksamhetskompetens kombinerat med teknisk expertis och de IT-lösningar som krävs för att klara kundernas digitala förändringsresa. Företagets 9 000 medarbetare hjälper kunderna att få konkret nytta av IT genom hela näringskedjan, från lösningar och konsulttjänster till outsourcing.

Arbetsuppgifter

Som medarbetare i servicedeskteamet ansvarar du tillsammans med dina kollegor att lösa supportärenden för Evrys kunder. Du tar emot ärenden via telefon och mail och ärenden du arbetar med rör frågor gällande Microsoft Exchange, network drive, mobilsupport eller övriga slutanvändarärenden. Ni arbetar enligt ITILs processramverk och i rollen som servicedeskmedarbetare finns stora möjligheter att specialisera sig inom olika områden på sikt. Då Evry jobbar mot många olika kunder med olika miljöer erbjuds du en bred roll med stor variation.

Formella krav

• Gymnasial utbildning, gärna inom IT/teknik
• Erfarenhet av att arbeta i Servicedesk
• Erfarenhet av Microsoft Exchange, AD, MS Office Suite, Citrix och Windows 7/8/10
• Grundläggande kompetens inom Windows Server, ITIL och/eller Linux
• Meriterande med kompetens inom mobilsupport
• Du uttrycker dig flytande i tal och skrift, även på engelska

Vi söker dig som drivs av att jobba i en organisation i förändring. Rollen innebär stort eget ansvar och vi söker dig som har ett starkt självdriv. Du trivs i att jobba i team och har alltid som ambition att ge service av världsklass. Vidare har du ett brinnande IT-intresse och vill fortsätta utvecklas i din roll som servicedeskmedarbetare.

Övrig information

Start: Augusti 2018
Plats: Solna
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Referens

2018601

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till