Jobbet Second Line Support / Kundtjänstmedarbetare / Kundsupport har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Second Line Support / Kundtjänstmedarbetare / Kundsupport publicerad av Bravura

Jobbet utgår om 6 dagar
Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av kundsupport? Är du tekniskt intresserad? Vi söker nu en driven och engagerad Kundtjänstmedarebetare till Kinto.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Kinto har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Kinto en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget

Kinto är ett varumärke inom Toyota-koncernen som redan nu finns på vissa marknader i världen där de erbjuder olika typer av mobilitet. I Sverige erbjuder de smart och effektiv stationsbaserad bildelning. Till en början i Stockholm men i fler städer allt eftersom efterfrågan ökar och möjligheterna till en effektiv, tillgänglig och smart bildelning växer fram. KINTO Share ger dig frihet till att välja mellan en lång rad bilar – helt utan driftskostnader. Största delen av bilarna är dessutom elhybrid och du kan välja en bil som passar just dig och dina behov oavsett om det gäller en weekendtrip eller ett viktigt möte. KINTO Share låter dig bestämma när du vill hämta och lämna din bil, 24/7.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar för att hantera och koordinera inkommande ärenden som blivit eskalerade från First Line Support. Ärendena du hanterar är av varierande karaktär, allt ifrån hantering av försäkringsärenden, onboarding av nya kunder, kreditkontroller, teknisk support, fordons och körkorthantering till övriga kundsupportärende. Ärendena hanteras via mail och telefon samt via CRM systemet Sales Force. För att lyckas i rollen kommer du i samband med start få en introduktion och utbildning. Supporten är öppen 24:7 samtliga dagar om året, vilket innebär att du under vissa kvällar och helger kommer ansvara för jouren.

Formella krav

• Tidigare erfarenhet från kundsupport • Tekniskt intresse • Meriterande att ha arbetat med bilförsäkringar • God datorvana • B-körkort För att lyckas i rollen ser vi att du är serviceinriktad och är mån om att alltid sätta kunden i fokus. Du har lätt för att samarbeta med andra samtidigt som du är trygg i din yrkesroll. Vidare är du flexibel som person och har viljan att anpassa ditt arbetssätt utifrån behov och förutsättningar. Slutligen är du engagerad och nyfiken som person med viljan att utvecklas.

Övrig information

Start: Omgående Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, second line support, kundsupport, teknik, service, försäkringar

Referens

2853801

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till