Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Sökes: Customer Success Agent jobb i Stockholm på Pamoja

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Sökes: Customer Success Agent på Pamoja

Sökes: Customer Success Agent

Pamoja Stockholm, Stockholms län Heltid

Talang är vår passion. Varje dag ser vi på Pamoja och Lärarförmedlarna till att dörren till klassrummet står öppen - när personalen i skolan och förskolan är sjuka eller måste vara borta. Då löser någon av våra 2000 vassa vikarier jobbet tillfälligt. Nu växer vårt kundserviceteam och vi behöver bli fler som ser till att våra vikarier och kunder matchas till rätt uppdrag och får rätt stöd och support. Vår nya kollega behöver både vara noggrann och ha sinne för affärer. I gengäld lovar vi ett jobb som gör skillnad, duktiga och jättesnälla kollegor, och både högt i tak och hög ambitionsnivå. Är det du eller någon du känner? Läs mer och sök jobbet!


OM OSS

People Productions driver Lärarförmedlarna och Pamoja. I Lärarförmedlarna jobbar behöriga och erfarna lärare. I Pamoja får skolan hjälp med Sveriges bästa vikarier för korta akuta behov. Nu växer vårt Customer Success team som hanterar vår kundservice. Som Customer Success Agent är din roll att ta hand om våra fantastiska vikarier och kunder i deras vardag. Det handlar om att säkra att kunderna får rätt personal och att våra vikarier får rätt utmaningar i sina uppdrag. Dessutom ingår att coacha personalen, ge stöd och support och lösa små och stora problem. Våra kunder och vikarier förväntar sig både snabb och kvalificerad hjälp. Tillsammans med dina erfarna, kloka kollegor ser du till att vår personal och våra kunder får både den hjälp de förväntar sig - och den service de ännu inte kunnat föreställa sig!


OM JOBBET

Du kommer att jobba i ett tight team nära dina kollegor. Hos oss är ingen dag den andra lik och tempot är ofta högt. Du sitter mitt i affären och hjälper våra kunder och våra vikarier i telefon, chatt och mejl. Dina viktigaste arbetsuppgifter handlar om att ge service, lösa problem och underlätta vardagen för personal och kunder. Det handlar om allt ifrån att matcha rätt person till rätt uppdrag, coacha vikarier, hantera svåra samtal, ge viss teknisk support i vår app och dokumentera information. Vårt affärssystem fungerar som stöd i alla arbetsuppgifter. 


DET HÄR BEHÖVER DU KUNNA

För att trivas hos oss behöver du ha tidigare erfarenhet av arbete med service och support, t.ex inom bemanning, kundservice, försäljning, hotell och restaurang eller liknande. Allra viktigast är att du gillar att lösa problem (ofta flera samtidigt :)) och hjälpa människor. Du behöver också vara noggrann, uthållig och vara duktig på att kommunicera med kunder, vikarier och kollegor i både tal och skrift.


Vi är både ett teknik- och ett tjänsteföretag. Vi har bland annat utvecklat den plattform och app våra kunder och vikarier använder. Därför behöver du vara bekväm med att jobba med olika tekniska systemstöd. Du får självklart en ordentlig introduktion till jobbet.


PRAKTISKT

Jobbet hos oss passar dig som är både är morgonpigg och gillar kvällsjobb. Hos oss börjar dagen tidigt och slutar sent - vi har öppet när våra kunder behöver oss, i regel från 06-21 samt viss helgjour. Du kommer därför att jobba på schema. Du kan jobba hel- eller deltid enligt överenskommelse. Vi håller tummarna att du kan börja så snart som möjligt! Vårt fina kontor ligger i Skrapan på Södermalm i Stockholm.


SÅ SÖKER DU JOBBET 

Om du tycker att beskrivningen ovan låter spännande och vill söka jobbet blir vi såklart glada! 

Så här gör du;

  1. Fylla i några korta uppgifter om dig själv. 

  2. Gör vårt jobbtest

  3. Om du klarar testet kommer vi att ses på intervju. 


Har du frågor? Då får du gärna höra av dig till Ohlla Abdulkarim, chef Customer Success; [ Link removed ]   


Sök-knappen på annonsplattformen går till denna länk: 

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?