Jobbet Säljledare - Mio, Bromma har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Säljledare - Mio, Bromma publicerad av Retail Knowledge

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Säljledare till Mio Bromma

Till vår butik i Bromma söker vi nu en erfaren och serviceinriktad person med stor kunskap inom butik och försäljnig.

Tillsammans med butikschefen, övrig ledning och personal kommer du att jobba för att på bästa sätt driva ett lönsamt försäljningsarbete mot butikens uppsatta mål. Detta genom att bl.a. coacha medarbetarna och utveckla butiken till en inspirerande marknadsplats genom ständiga initiativ till att förnya och aktivera butiken och dess ytor.

Kvalifikationer

Vi ser att du har naturliga ledaregenskaper, är lyhörd och besitter ett eget driv med en förmåga att i ett högt tempo kunna inspirera och utveckla dina medarbetare. Du bör samtidigt ha ett brinnande intresse för försäljning, sortiment och utställning samt fallenhet för att skapa och underhålla långsiktiga kundrelationer.

Utöver det ser vi att du har erfarenhet av detaljhandel, goda datorkunskaper och kan formulera dig väl i såväl tal som text samt ett stort intresse för heminredning. Du kommer att vara en av 4 personer som ingår i ledningsgruppen för Mio Bromma.


Om företaget

Mio söker alltid de bästa medarbetarna. Varje dag skapar vi bra prestationer i våra butiker. Vi vet att stolta medarbetare som trivs med arbetet har stor betydelse för hur kunden upplever Mio. Med gemensamma värderingar, tydligt ledarskap, individuellt ansvarstagande och stimulerande arbetsuppgifter erbjuder vi en attraktiv arbetsplats. Vi är ett modernt detaljhandelsföretag som med vårt starka kunderbjudande slagit branschen 8 år i rad. Vill du vara med och vinna matchen igen?

För att vara en attraktiv arbetsgivare på alla nivåer i kedjan prioriterar vi stimulerande arbetsuppgifter med individuellt ansvarstagande utifrån ett tydligt ledarskap. Möjligheter till kompetensutveckling och olika karriärvägar bidrar till utveckling och förnyelse.

En betydelsefull del av Mios framgångskoncept är personlig service och ett positivt bemötande av kunder. Mio är expert på inspirerande lösningar för hemmet. Det märks på hur vi tar hand om kunderna och hjälper dem att tillgodose sina behov med personlig, stilsäker och prisvärd inredning.

Alla kunder ska känna sig välkomna, inspirerade och omhändertagna, oavsett var och när de möter Mio. Ett positivt bemötande är en del av Mios service inför, under och efter varje köp.

Referens

0C245AAE32BE43F386D751E3D6B3A49E

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till