Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Säljdriven konsultchef till Randstad i Trollhättan jobb i Trollhättan på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Säljdriven konsultchef till Randstad i Trollhättan på Randstad AB

Säljdriven konsultchef till Randstad i Trollhättan

Randstad AB Trollhättan, Västra Götalands län Heltid


arbetsbeskrivning.

Som Konsultchef med eget säljansvar hos oss på Randstad erbjuds du en omväxlande vardag där relationer till såväl kunder, konsulter och kandidater ligger till grund för en stor del av arbetet. Stort fokus i vår verksamhet ligger på att skapa kontakt med, och träffa både nya och befintliga kunder på daglig basis och växa vår affär genom försäljning. Här arbetar du med konsulter, kunder, kandidater och får förmånen att möta många olika typer av personligheter, kompetenser och verksamheter i vardagen.


ansvarsområde.

I rollen som säljande konsultchef kommer du ges möjlighet att arbeta mot våra kunder inom segmentet för tjänstemän i Trollhättan med omnejd.
Du kommer att arbeta i en vardag präglad av tempo och i en roll med stor variation, där du arbetar med att både bearbeta potentiella kunder och att växa befintliga kunder. Du har eget kundansvar och har löpande kontakt med både kandidater och befintliga konsulter.
Tillsammans med ditt team driver du hela rekryteringsprocesserna, från kravprofil och annonsering till intervju och kandidatpresentation. Rollen ställer krav på ett stort engagemang och god struktur i kombination med öppenhet och flexibilitet i relation till ditt dagliga arbete.
På Randstad vet vi att våra medarbetare är vår absolut största tillgång och i utbyte mot ditt engagemang och den tid du spenderar tillsammans med oss erbjuder vi bland annat ett attraktivt förmånspaket och möjlighet till ständig utveckling genom bland annat en mängd interna utbildningar och en stor intern arbetsmarknad. Du kommer att trivas hos oss om du gillar att arbeta på ett värderingsstyrt och marknadsledande företag med kompetenta och prestigelösa kollegor som alla brinner för att göra skillnad. På riktigt. För oss är det viktigt att påverka vårt samhälle positivt, därför engagerar vi oss i arbetsmarknadsfrågor, donerar till välgörande ändamål samt erbjuder volontärarbete på arbetstid. Läs mer om oss: [ Link removed ]

Nedan följer ett urval av dina arbetsuppgifter:
• Prospektering, nykundsbearbetning, merförsäljning och relationsbyggande gentemot nya och befintliga kunder. 
• Prissättning, offerter och upprättande av kundavtal.
• Rekrytering, anställning och uppföljning av konsulter.
• Medarbetarsamtal, lönesamtal och personalansvar av konsulter.  


arbetstider.

Tjänsten omfattar heltid och löper tillsvidare. Våra anställningar inleds med sex månaders provanställning. Vi utgår från Randstads kontor i centrala Trollhättan.


kvalifikationer.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du engagerad, positiv, med stort hjärta och intresse för människor. Du är nämligen trygg i vad du, ditt team och konsulter kan erbjuda i form av såväl nytta som värde. På så sätt gör vi skillnad och goda konsult- och kundrelationer kommer på köpet. 

I dig ser vi kollegan som är målmedveten och tävlingsinriktad men saknar vassa armbågar. Du är hellre hjälpsam, entusiasmerande och vågar. Är du dessutom resultatorienterad, strukturerad och vill nå nya höjder? Då kommer du att trivas hos oss. 

Vi tror att du som söker har en akademisk utbildning inom personal, ekonomi och/eller försäljning med ca 2-3 års arbetslivserfarenhet, alternativt att du har motsvarande arbetslivserfarenhet från bemanningsbranschen och brinner för försäljning. 

Du har med fördel branscherfarenhet, ett lokalt nätverk och/eller tidigare arbetat med olika roller inom White collar-segmentet. Goda kunskaper i såväl svenska och engelska krävs för att hantera rollen då vi möter både kunder och kandidater på båda språken och dessutom arbetar i en internationell organisation.

B-körkort är ett krav.


ansökan.

Varmt välkommen med din ansökan senast den 2021-10-31. Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
I rekryteringsprocessen ingår både tester och intervjuer, där en del av urvalsprocessen sker digitalt. Vi ber dig därför ha uppsikt på din mail efter att du skickat in din ansökan.

För frågor som rör tjänsten och dess innehåll är du varmt välkommen att vända dig till Petra Pettersson via: [ Email address blocked ]

Vi ser fram emot din ansökan!
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201361539