Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Säljare till RMS Lagerinredningar i Stockholm jobb i Skogås på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Säljare till RMS Lagerinredningar i Stockholm på Randstad AB

Säljare till RMS Lagerinredningar i Stockholm

Randstad AB Skogås, Stockholms län Heltid


arbetsbeskrivning.

Är du en säljare som gillar att ta ansvar och driva projekt från ax till limpa, är du dessutom nyfiken på att lära dig mer av vad som händer på insidan hos de stora e-handlarna? Vill du jobba på ett bolag där det finns stora utvecklingsmöjligheter? Då är du kanske precis den vi letar efter. 
Vi söker en Säljare till vårt kontor i Stockholm som gillar variation i arbetet och att ta egna beslut. 
Du kommer utgå från vårt försäljningskontor i Länna, Stockholm, i rollen kommer du främst att arbeta mot ett tilldelat distrikt. Fokus ligger på ett effektivt arbetssätt vilket naturligtvis även innebär digitala möten med dina kunder. Tjänstebil ingår i rollen.



ansvarsområde.

Att jobba som säljare hos oss är en varierande roll och du är delaktig i det mesta i säljprocessen. Du är med kunden från första rådgivning till offert, leverans och montering av det färdiga lagersystemet. Arbetet sker gentemot lager, industri, tredjepartslogistik- och distributionsföretag. Du kommer att arbeta med hela vårt sortiment och förväntas kunna erbjuda kunder både helhets och speciallösningar.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att:   
  • Skapa en plan för marknadsbearbetningen av ditt distrikt.    
  • Boka möten med både nya och befintliga kunder.   
  • Genomföra behovsanalys, presentera kundanpassade lösningar och avtalsskrivning.


arbetstider.

Heltid, dagtid



kvalifikationer.

För att lycka i rollen ser vi att du är engagerad och resultatinriktad, dessutom har du en god förmåga att på ett effektivt och förtroendeingivande sätt skapa nya och utveckla befintliga affärsrelationer. Du har tidigare arbetat som säljare och är van att styra över din egen tid, boka egna möten och ansvara för en egen säljbudget. 
Vi ser även att du har:
  • godkänd gymnasieutbildning
  • minst 2 års erfarenhet av försäljning
  • goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
  • b-körkort
Meriterande är även:
  • erfarenhet av lager och logistiklösningar
  • utbildning inom logistik eller ekonomi
Som person är du en god kommunikatör, ordningsam och har en positiv inställning. I rollen som säljare är det viktigt att du trivs med att arbeta självständigt och har en vilja att lära.
Vi är ett mellanstort bolag med god sammanhållning där kulturen är prestigelös, flexibel och vänlig. Vi är inne i en mycket expansiv fas där vi bygger nytt kontor & lager i Eskilstuna samt etablerar säljkontor i södra Sverige. Hos oss får du möjlighet att utvecklas i rollen som säljare och styra din egen vardag. Du kommer att ingå i ett affärsdrivet team och tillhöra ett företag med korta beslutsvägar och stor frihet under ansvar. Endast du själv sätter gränserna för hur långt du kan nå! Du får en gedigen introduktion till RMS, våra produkter och tjänster och parallellt med introduktionen kommer du att växa in i rollen som säljare.
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


ansökan.

2022-02-06, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Åsa Malmqvist, Rekryteringskonsult Randstad, [ Email address blocked ]

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201374061