Jobbet Säljare i Göteborg har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Säljare i Göteborg publicerad av Randstad AB

Deltidsanställd
Göteborg

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Brinner du för försäljning och att jobba med kundrelationer? Är du engagerad, resultatorienterad och vill kunna påverka din inkomst? Beskriver andra dig som positiv, energirik och besluten? Randstad söker nu dig som har bakgrund inom försäljning och gärna med erfarenhet av elbranschen och som vill fortsätta att utvecklas inom detta. 

Du att arbeta i en företagskultur som kan beskrivas med ledorden; tillsammans, engagemang och effektivitet. Inom sälj har vi olika avdelningar så som; privatsälj, företagssälj och winbacksäljare. Oavsett avdelning kommer du att som säljare  arbeta utifrån uppsatt budget och ansvara för att i samtal med kund kartlägga befintliga elkostnader och ta del av förbrukningsprofil för att sedan lägga fram ett förslag om erbjudande till kunden utifrån det unika behovet. Rollen innebär att du jobbar brett mot nya, gamla eller befintliga kunder. Du arbetar med telefon och dator som främsta verktyg och med gott stöd och coachning från ansvarig chef eller teamledare på plats. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



ansvarsområde.

Du kommer till största del vara del av det operativa säljjobbet där telefon och dator är ditt främsta verktyg. Exempel på arbetsuppgifter kommer att vara:
 - Besvara inkommande samtal från befintliga, nya eller gamla företags eller privat kunder
 - Ringa utgående samtal till befintliga, nya eller gamla företags eller privat kunder
 - Administrera 



arbetstider.

Heltid, dagtid med start omgående och tillsvidare.


kvalifikationer.

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för att arbeta med försäljning via telefon och trivs i mötet med människor. Vi ser gärna att du har erfarenhet av någon typ av försäljning sedan tidigare. Vi tror att du har lätt för att skapa förtroende och att du är kommunikativ. Du talar även svenska obehindrat i såväl skrift som tal. Du ska även ha fullständiga gymnasiebetyg.  För att lyckas i rollen tror vi att du är resultatorienterad och att du motiveras av att uppnå gemensamma mål.

I din roll som säljare har du goda möjligheter att påverka din inkomst då du har en bra fast grundlön och sedan är det du som sätter begränsningarna. 
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 


ansökan.

2020-02-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Emma Höglin I emma.hoglin@randstad.se

Referens

201269369

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till