Jobbet Säljande Kundsupport / Teknisk kundtjänst / Kundservice har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Säljande Kundsupport / Teknisk kundtjänst / Kundservice publicerad av Bravura

Full-Time
Göteborg

Arbetsbeskrivning

Är du teknikintresserad och vet på rak arm om du är team Android eller team iOS? Har du tidigare erfarenhet av försäljning och att arbeta mot uppsatta mål? Vi söker dig som har kunden i fokus och vill arbeta i en professionell miljö som erbjuder både bonus och gott kaffe.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget

Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

Arbetsuppgifter

Som säljande kundsupport tillhör du ett team av drivna lagspelare som ansvarar för kundnöjdhet. Med telefon som ditt främsta verktyg har du daglig kontakt med privatkunder, och din huvudsakliga uppgift är att säkerställa att befintliga kunder stannar kvar. Som kundsupport är du sista ledet i kundservicekedjan och med din insikt i marknaden och tjänsteutbud arbetar du för att matcha varje kund med lösningar som passar just dem. Variation är en stor del av din vardag, då inget ärende är det andra likt. Rollen innefattar merförsäljning, där du är kreativ i hur du tar dig an och utvecklar ditt kundbemötande. Du erbjuds en gedigen introduktion i företagets tjänsteutbud och välkomnas in i ett team med god sammanhållning och mycket kompetens.

Formella krav

• Avslutad gymnasieutbildning • Tidigare arbetslivserfarenhet av kundkontakt och försäljning • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift • God datorvana Vi tror att du som söker tjänsten är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande mot kund. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och har förmågan att övertyga och sälja in idéer till andra. Vidare sätter du upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Du vill utvecklas och söker aktivt utmaningar. Vi ser att du uttrycker en positiv attityd till ditt arbete, verksamheten och organisationen och har drivkraften att följa regler och överenskommelser.

Övrig information

Start: November Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna [ Link removed ] Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: 1528111162772. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [ Link removed ] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, support, servicedesk, service, teknisk support, teknik, helpdesk, serviceinriktad (externt), övertygande, prestationsorenterad, lojal och plikttrogen, heltid, Göteborg

Referens

2875701

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till