Jobbet Säljande konsultchef till Randstad i Helsingborg (vikariat) har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Säljande konsultchef till Randstad i Helsingborg (vikariat) publicerad av Randstad AB

Deltidsanställd
Helsingborg

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Vår vision är att erbjuda människor sina drömjobb. Det gör ditt jobb som säljande konsultchef extra viktigt. 
Du kommer att ansvara för hela processen, från första kontakt med kund till det att en konsult är på plats hos företaget. Därefter arbetar du tätt ihop med kunden med stort fokus på relationsbyggande med konsulten och kunden i fokus.
Du har kanske läst HR, försäljning eller ekonomi men vill helst arbeta med försäljning i kombination med HR!

Vi behöver dig som är intresserad av att bygga hållbara kundrelationer, såväl nya som befintliga, byggsten för byggsten. Vi säljer, bemannar och rekryterar för både korta och långa uppdrag, skapar nya karriärer och hjälper våra kunder att nå sin fulla potential. Hos oss jobbar vi i team och samverkar med varandra. För att lyckas i din roll så behöver du och dina kollegor arbeta som ett team med mycket energi, glädje och brinna för att skapa nya affärer.

Mer om oss? Kika gärna: https://www.youtube.com/watch?v=r7Djy5eggaM&feature=youtu.be och ansök idag.


ansvarsområde.

I rollen som säljande konsultchef kommer du få möjligheten att arbeta mot våra kunder inom många olika branscher. Du kommer att arbeta i en tempofylld roll med stor variation, då du kommer få arbeta med att både bearbeta potentiella kunder och merförsäljning till befintliga kunder, ha ett eget kundansvar men även med att löpande ha kontakt med kandidater och konsulter. Tillsammans med ditt team driver du hela tillsättningsprocessen, från kravprofil och annonsering till intervju och kandidatpresentation. Rollen ställer krav på ett stort engagemang, god struktur i kombination med öppenhet för flexibilitet i ditt dagliga arbete.

arbetsuppgifter i urval:

  • Prospektering, nykundsbearbetning, merförsäljning och relationsbyggande gentemot nya och befintliga kunder
  •  Prissättning, offerter och upprättande av kundavtal
  • Rekrytering, anställning och uppföljning av konsulter
  • Medarbetarsamtal, lönesamtal och personalansvar för konsulter


arbetstider.

Start enligt överenskommelse.
Vikariat t.o.m. 2021-02-28 med goda chanser till fast tjänst efter vikariatets slut. 


kvalifikationer.


  • Vi tror att du som söker har en akademisk utbildning inom personal, ekonomi och/eller försäljning med ca. 2-3 års arbetslivserfarenhet, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet från bemanningsbranschen och brinner för försäljning
  • Du har med fördel god branscherfarenhet, ett lokalt nätverk och arbetar eller har tidigare arbetat med tjänster inom tjänstemannasektor eller arbetarsektor
  • Goda kunskaper i såväl svenska som engelska
  • B-körkort är ett krav då flera av våra kunder sitter på olika platser

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du engagerad, positiv, med stort
hjärta och intresse för människor. Kanske är det därför du är så framgångsrik inom försäljning? Du är nämligen trygg i vad du, ditt team och konsulter kan erbjuda i form av såväl nytta som värde. På så sätt gör vi skillnad och goda konsult- och kundrelationer kommer på köpet. I dig ser vi den där kollegan som är målinriktad men saknar vassa armbågar. Du är hellre hjälpsam, entusiasmerande och vågar. Är du dessutom resultatorienterad, strukturerad och vill nå nya höjder? Då kommer du att trivas hos oss.


ansökan.

Sista ansökningsdag: 2020-03-12 men urval och intervjuer kommer att ske löpande. 
Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Referens

201269936

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till