Jobbet Sälj- och marknadskoordinator till internationellt företag i Täby har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Sälj- och marknadskoordinator till internationellt företag i Täby publicerad av Academic Work

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Söker du en tjänst inom sälj och marknadsföring och har 2-5 års erfarenhet inom området? Beskriver du dig själv som strukturerad, kommunikativ och initiativtagande? Ta då chansen och sök vikariatet som sälj- och marknadskoordinator hos vår kund i Täby. Vi går igenom ansökningarna löpande.


Om tjänsten
Academic Work söker en sälj- och marknadskoordinator till vår kund I syfte att täcka under en föräldraledighet. Bolaget tillhandahåller innovativa lösningar för stomiopererade, sjukvårdspersonal och vårdgivare inom Norden och världen. Tjänsten kommer att vara placerad på deras svenska kontor i Täby. Kontoret är ganska lugnt och de flesta har sitt eget kontorsrum - därför är det viktigt att du trivs i den typen av miljö. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos företaget. Uppdraget kommer att vara på heltid, till den lediga medarbetaren kommer tillbaka.

Arbetsuppgifter
Som sälj- och marknadskoordinator kommer du till stor del att jobba självständigt och därmed äga och ansvara för dina arbetsuppgifter. Du kommer att vara med och driva samt stötta nya projekt och det läggs därför stor vikt i att du på egen hand kan driva dina arbetsuppgifter framåt. Vidare motiveras du av att nå goda resultat, både på individnivå samt organisationsnivå och du tar alltid laget före jaget.

Du kommer till exempel att:

Vara behjälplig vid kommunikationsinitiativ som kampanjer, annonser etc

Administrera marknadskampanjer i CRM system och utfallet av dessa

Vara behjälplig vid ändringar av hemsidan, meriterande om man på egen hand kan genomföra ändringar av hemsidan

Koordinera interna samt externa utbildningar, säljmöten och utställningar

Översätta marknadsföringsmaterial från engelska till svenska

Kandidatprofil

Vi söker dig som
Har relevant eftergymnasial utbildning, exempelvis ekonomi med inriktning marknadsföring

Har 2-5 års erfarenhet av arbete i snarlik roll

Mycket goda kunskaper i Office-paketet, Photoshop, InDesign

Erfarenhet av arbete i CRM system

Är flytande i både svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande om du:

På egen hand kan genomföra ändringar av en hemsida, både mindre och större

Har kunskap i Survey Monkey (eller motsvarande)

Har tidigare erfarenhet inom Medtech och/eller Pharmabranschen

Som person är du:

Ansvarstagande och har en god förmå att självständigt driva projekt och

arbetsuppgifter

Är duktig och van att arbeta mot deadlines

Kommunikativ och relationsskapande. Du trivs med att föra dialoger nationellt och internationellt över telefon och mail

Noggrann, strukturerad och analytisk

Referens

15044474-SE

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till