Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Reklamationshanterare till ASSA ABLOY jobb i Mölnlycke på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Reklamationshanterare till ASSA ABLOY på Randstad AB

Reklamationshanterare till ASSA ABLOY

Randstad AB Mölnlycke, Västra Götalands län Deltid


arbetsbeskrivning.

Letar du efter en ny utmaning inom Kundservice och är en person som brinner för kundkontakt och vill överträffa kundens förväntningar? Vill du samtidigt bli en del av en arbetsplats där teknik och innovation står i fokus? ASSA ABLOY söker nu Reklamationshanterare till deras Claims team!


ansvarsområde.

Som reklamationshanterare kommer du ingå i  ASSA ABLOYS Claims team på Kundervice där vi hanterar alla inkommande reklamationer. Då du arbetar med ärenden via telefon och mail är det av största vikt att du är van vid den typ av kundkontakt.
Som Reklamationshanterare kommer du att administrera reklamationer, registrera order, utföra kreditar och debitar i deras interna affärssystem. I rollen som Reklamationshanterare kommer du ha du en tät dialog med kund både via mail och telefon kring frågor om olika typer av ärenden

Du kommer samarbeta med olika interna avdelningar  för att ge bästa tänkbara service till kund. I rollen ingår även att ta kontakt och boka låssmed i de ärenden där det behövs byta produkt eller följa upp utförda ärenden.


kvalifikationer.

Vi ser att du har en god förmåga att planera, prioritera och strukturera ditt arbete och samarbetar gärna tillsammans med andra för att uppnå bästa resultat och leva upp till kunders förväntningar. Som person ser vi gärna att du är kommunikativ, serviceinriktad och lyhörd.För att trivas i teamet ser vi att du är en positiv person som gärna hjälper andra kollegor och är en lagspelare. Vi tror att du är en person som bidrar med en god stämning och som vill bidra till gruppens framgång.

Vi söker dig med minst gymnasieutbildning, och med tidigare erfarenhet av Kundservice, Kvalitetsarbete, Support och administrativt arbete. Rollen kräver att du talar och skriver flytande Svenska och Engelska och har goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet i Excel. Kunskaper i affärssystemet Microsoft Dynamic är meriterande.


ansökan.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

För information: Elsa Schiötz  Mail: [ Email address blocked ]

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201370657