Jobbet Redovisningsassistent till Randstad Finance i Helsingborg har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Redovisningsassistent till Randstad Finance i Helsingborg publicerad av Randstad AB

Deltidsanställd
Helsingborg

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Redovisningsassistent sökes till uppdrag hos våra kunder i Helsingborgsregionen.

Är du en kommunikativ och serviceinriktad ekonomiassistent/redovisningsassistent som tidigare arbetat i större bolag och är redo att ta nästa steg i karriären?  Som ekonomiassistent får du arbeta med varierande arbetsuppgifter och vara behjälplig i samt ta ansvar för delar av redovisningsarbetet. Du erbjuds stora utvecklingsmöjligheter och får en inblick i olika verksamheter. För kommande uppdrag hos våra kunder i Helsingborg med omnejd söker vi dig som har ett intresse för ekonomi och är nyfiken på konsultrollen.

Randstad Finance är specialister inom ekonomi. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Finance står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.



ansvarsområde.

Som ekonomiassistent arbetar du bland annat med: 
  • Kund- och leverantörsreskontra
  • Löpande bokföring
  • Avstämningar
  • Fakturering
  • Betalningar och påminnelser


arbetstider.

Heltid, konsultuppdrag.


kvalifikationer.

Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande samt minst två års erfarenhet av liknande arbete inom ekonomi. Du har tidigare arbetat med kund- och/eller leverantörsreskontra och besitter en god kompetens inom området. Du är en skicklig systemanvändare och har en vana att arbeta i olika system, exempelvis Excel, Navision och SAP. Vidare behärskar du engelska och svenska obehindrat i både tal och skrift. 
  
Som person är du strukturerad och noggrann till din natur och trivs att arbeta i en föränderlig miljö. Du har ett stort driv och agerar serviceinriktat både extern och internt. Slutligen har du lätt för att ta till dig nya uppgifter och komma in i nya arbetsgrupper.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



erfarenhet.

Bör ha minst tre års erfarenhet från liknande arbete


ansökan.

Ansök senast 2020-09-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Välkommen att kontakta Magnus Persson, Consultant Manager, magnus.persson@randstad.se 

Referens

201303704

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till