Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

accounting manager till ardena i södertälje jobb i Södertälje på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
accounting manager till ardena i södertälje på Randstad AB

accounting manager till ardena i södertälje

Randstad AB Södertälje, Stockholms län Heltid


arbetsbeskrivning.

Vi är en scaleup och ett snabbt växande företag, därför söker vi nu en ny kollega till vårt team som kan implementera och upprätthålla skalbara administrativa metoder som genererar tillförlitlig ekonomisk information som krävs av både den lokala ledningen och Corporate Finance. Det behöver också vara förenligt med den finansiella kontrollmiljön som upprättats på gruppnivå. Vi behöver någon som aktivt och kontinuerligt letar efter procedurförbättringar för att upprätthålla finansiell datakvalitet och integritet.


ansvarsområde.

Du kommer att vara ansvarig för all bokföringsrelaterad verksamhet, inklusive skatte- och juridiska deklarationer. Du kommer att arbeta i nära samarbete med Corporate Finance och med befintliga lokala specialister.

Du är den första kontaktpunkten när det gäller ekonomiska frågor för din affärsenhet och finansrevisorer.

Du ansvarar för de månatliga stängningarna. Du kommer att kontrollera och stämma av både balans- och resultaträkning.

Säkerställa korrekt uppföljning av investeringar under hela investeringscykeln.

Hjälpa affärsenhetschefen med att samla in KPI-information varje månad.

Vi söker dig som har flera års erfarenhet av ekonomihantering då du kommer att utföra många uppgifter själv. Du kommer att bli en del av ett större internationellt fjärrfinansieringsteam som arbetar inom en matrisstruktur.



kvalifikationer.


  • Du har en kandidatexamen eller högre inom ekonomi eller redovisning.
  •  Du har minst 5 års relevant erfarenhet inom ekonomi. Du är medveten om lokala finans- och skatteregler och du håller din kunskap uppdaterad.
  •  Det är meriterande om du har erfarenhet av att utveckla ett snabbt växande företag.
  •  Du är en mästare på Excel.
  •  Vi implementerar ett nytt ERP-system så ERP-kunskap och erfarenhet av att sätta upp och implementera arbetsrutinerna är mycket välkomna.
  • Du känner dig bekväm i en dynamisk och föränderlig miljö, det är också troligt att du välkomnar utmaningar.
  •  Du är analytisk och exakt.
  •  Du gillar att lära dig och utveckla dig själv.
  •  Du är en proaktiv person som tar kommandot.
  •  Du är flexibel, problemlösare och lagspelare.
  •  Du har en stark analytisk inställning och du håller deadlines.
  •  Du har goda kommunikationsförmågor och behärskar både svenska och engelska (såväl skrift som tal).

vad vi erbjuder.

  •  En riktig inlärningsmiljö där du har förmågan att utveckla dina färdigheter
  •  Ett snabbt internationellt utvecklande och växande företag med en intressant service-, produkt- och kundportfölj
  •  En dynamisk arbetsmiljö med trevliga kollegor
  •  En öppen, rak och omtänksam kultur
  •  En värderingstrogen arbetsplats
  •  Ett attraktivt ersättningspaket
  •  Flexibel arbetstid
  •  Friskvårdsbidrag




ansökan.

I denna rekrytering samarbetar Ardena med Randstad Finance. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan. Om du har frågor om anställningen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Josefin Nilsson, 0704 77 35 15.
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201352290