Jobbet Receptionsansvarig till Dramaten har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Receptionsansvarig till Dramaten publicerad av Academic Work

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Kreativ miljö, intressanta besökare inom teatervärlden och härliga människor som värnar om varandra och skrattar mycket. Receptionen på Dramaten är precis såsom man föreställer sig den! Som receptionsansvarig kommer du ha en nyckelroll i att få receptionen och kontoret att flyta på, där du utvecklar dina erfarenheter inom ledarskap och koordinering. Nu söker Dramaten dig som vill bli utmanad i en långsiktig ansvarsroll med start i augusti.


Om tjänsten
Kungliga Dramatiska Teatern är Sveriges nationalscen. Teatern verkar utifrån ett uppdrag från regeringen som innebär att teatern ska förvalta teaterhistorien och arbeta för teaterkonstens utveckling. Som receptionsansvarig kommer arbetsleda ett team på cirka 5 personer, och ha det huvudsakliga ansvaret för receptionen på Nybroplan. Receptionens öppettider är mellan 07:45-22.00 där du kommer att arbeta med ett varierat schema, även helg.

Du erbjuds

• Möjligheten att utveckla dina ledaregenskaper i ett omhändertagande team med stark sammanhållning
• En långsiktig heltidstjänst som konsult via Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

Arbetsuppgifter

• Ansvara för schemaläggning av personalen i receptionen
• Bemanna Dramatens växel samt hjälpa till med utvecklingen av denna då de nyligen bytt system
• Ha övergripande ansvar för deras fastighetsservice och internservice
• Kopiera manus och ansvara för inköp av kontorsartiklar
• Post- och pakethantering samt kopiering av nycklar
• Hjälpa de interna medarbetarna med bland annat utskrifter och kopiering

Kandidatprofil

Vi söker dig som

• Har arbetat med arbetsledning i en tidigare roll
• Talar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
• Har serviceerfarenhet
• Har god datorvana, gärna inom Office365

Vidare är det meriterande om du har administrativ erfarenhet.

Som person är du:

• Lösningsorienterad
• Självgående
• Serviceinriktad

Då personlighet och hög servicekänsla kommer att vara viktigt kommer vi ta stor hänsyn till motivering/personligt brev för denna tjänst.

Övrig information

• Start: Början av augusti
• Omfattning: Heltid
• Placering: Centrala Stockholm
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Dramatens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Referens

15029971-SE

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till