Jobbet Receptions- och butiksansvarig för rekrytering till Fair Play Tennisklubb! har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Receptions- och butiksansvarig för rekrytering till Fair Play Tennisklubb! publicerad av StudentConsulting

Heltid
Malmö
0,00kr/ år
14 ansökningar

Arbetsbeskrivning

Vill du få chansen att skapa en rolig och inspirerande arbetsplats? Är du redo att ta nästa steg och utvecklas i en ledarroll? Nu söker Fair Play Tennisklubb en receptions- och butiksansvarig som brinner för god service.

Information om uppdraget:

Som butiks- och receptionsansvarig är det ditt ansvar att driva den dagliga verksamheten i både butiken och receptionen, där du har stor frihet att påverka ditt arbete och skapa rutiner som gör att dessa fungerar på bästa sätt. Du kommer även ha hand om arbetsfördelning och schemaläggning för dina kollegor. Teamet idag består av heltidsanställda samt timanställda. Du rapporterar till klubbchefen och arbetar i nära samarbete med anläggningens drifts-, ekonomi-, ban- & sportansvarig i föreningens ledningsgrupp.

Ditt ansvar för butiken innebär att driva en attraktiv butik med hög servicenivå där ni tillsammans arbetar för att uppnå försäljningsmålen. Genom att se till att produkterna är optimalt profilerade, och dina kollegor är inspirerade och motiverade ansvarar du för att butiken håller en hög kvalitet.

I receptionen tar du emot besökare, telefonsamtal och administrera bokningar. Du kommer att fungera som ett administrativt stöd till ekonomifunktionen, och har även hand om medlems- och kontraktsregistreringen.

Detta söker vi:

För att trivas i tjänsten tror vi att du:

-Har erfarenhet av att jobba i butik eller reception
-Är bra på att ta självständiga och snabba beslut
-Har förmågan att motivera och uppmuntra dina medarbetare
-Gillar ordning och reda
-Är positiv, utåtriktad och ansvarsfull som person
-Är lyhörd och tydlig i ditt ledarskap
-Ser fördelarna med att arbeta varierade arbetstider

Erfarenheter från föreningslivet är meriterande.
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är varierande måndag-söndag 07.45-23.00. Tjänsten är ett vikariat med start 6 augusti och löper till 13 september 2019. Det finns chans att tjänsten startar något tidigare på grund av eventuell upplärningsperiod. Vi jobbar löpande med urval och intervjuer och ber dig skicka din ansökan omgående.

Sökord: Butik, reception, butikschef, receptionist, ledare, service, försäljning, ansvarig

Om arbetsgivaren:

Fair Play Tennisklubb, med säte i Malmö, är Sveriges största tennisklubb med 3.017 medlemmar varav ca 1.650 är tränande i Malmös största barn- & ungdomsverksamhet. Klubben äger Fair Play Stadion med tio tennisbanor, stort gym & idrottsskadeklinik, Fair Play Store, två multisportbanor, fem badmintonbanor och den totala omsättningen är ca 23 Mkr. Ca 9000 personer besöker anläggningen varje vecka och 23 fast anställda och ca 50 timanställda arbetar på Fair Play. Resultatmässigt har de senaste åren varit rekordår för föreningen med bl a SM-guld för både herrar & damer både inomhus och utomhus tre år i rad. Fair Play fick utmärkelsen Årets förening 2016 i Malmö Stad. Fair Play Store, som är en av de ledande tennisbutikerna i landet, med ett mycket starkt och brett utbud av tennisprodukter i samarbete med de bästa varumärkena i nya och fräscha lokaler. Inför hösten 2018 gör vi en riktad satsning på Fair Play Store, som innebär att vi skapar förutsättningar för att höja kvaliteten på flera områden och bättre kunna möta framtidens utmaningar.

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Referens

42772

Om företaget

StudentConsulting är ett av Skandinaviens ledande rekryterings- och bemanningsföretag och är specialiserade på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Vi har under det senaste året rekryterat 11 314 personer ut i jobb i Sverige, Norge och Danmark. Vårt rekryteringsnätverk består av 176 uppdragsorter, över 400 000 kandidater, över 2 500 kunder och över 13 800 beställare.

StudentConsulting startades 1997 som ett företag som gav studenter extrajobb, men är idag mycket mer än så. Vi arbetar med rekrytering och bemanning av studenter, akademiker och yrkesutbildade. Hos oss möter kandidaterna sina framtida arbetsgivare och arbetsgivare sina framtida medarbetare.

StudentConsulting har kollektivavtal med samtliga LO- och Akademikerförbund samt Unionen. Vi är medlem i Almega Bemanningsföretagen där vi är ett auktoriserat bemanningsföretag samt ett auktoriserat rekryteringsföretag.

Meet your future – Tillsammans med oss!

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Om du klickar på denna knapp så kommer vi att skicka dig e-post med liknande jobb dagligen (Administration - kontor - reception - Malmö).
Du kan avregistrera dig när som helst.