Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Receptionist på deltid till fintechbolag i Stockholm jobb i Stockholm på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Receptionist på deltid till fintechbolag i Stockholm på Randstad AB

Receptionist på deltid till fintechbolag i Stockholm

Randstad AB Stockholm, Stockholms län Deltid


arbetsbeskrivning.

Trivs du med att vara företagets ansikte utåt med erfarenhet från servicebranschen? Vill du arbeta på deltid och kan arbeta måndag till onsdag varje vecka? I rollen som receptionist är du ansvarsfull och positiv samt trivs med att vara behjälplig där det behövs. Om detta låter som en tjänst för dig är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


ansvarsområde.

I rollen som receptionist kommer du ta emot besökare som kommer till kontoret samt besvara mail och ta emot leveranser. Utöver det kommer du se till så att det alltid ser städat ut på kontoret samt svara på frågor om någon medarbetare behöver hjälp. 

Exempel på arbetsuppgifter: 
  • Ta emot besökare 
  • Ta emot bud och leveranser 
  • Svara på mail
  • Ordna frukost varje dag 
  • Gå rundor på kontoret för att se till så att det ser snyggt och prydligt ut. 


arbetstider.

Deltid, 60%. Arbetstider är måndag till onsdag, kontorstider. 
Start omgående. 


kvalifikationer.

För att vara aktuell för tjänsten har du: 
  • Erfarenhet av att arbeta inom service 
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift 
För att passa i rollen som receptionist har du förmågan att lysa upp dina kollegors vardag genom din glädjefyllda energi. Vidare tror vi att du beskriver dig själv som hjälpsam och ansvarsfull samt att du gärna gör det lilla extra för att kontoret alltid ska vara fint och trevligt. 
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


ansökan.

2021-10-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Anna Hedberg | Talent Sourcer | [ Email address blocked ]  
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201362206