Jobbet Receptionist / administratör / administration / Ekonomiassistent har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Receptionist / administratör / administration / Ekonomiassistent publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad och social person med tidigare erfarenhet från att arbeta i reception eller annan administrativ tjänst? Vi söker en receptionist som kommer arbeta brett med varierande arbetsuppgifter.

Om företaget

Sigicom etablerades 1981 och är idag en ledande leverantör av mätutrustningsteknologi med flera stora företag som kunder och användare. Deras produkter erbjuder en komplett lösning för fjärrövervakning av byggarbetsplatser och mäter vibrationer, buller, damm samt geotekniska variabler. Produkterna underlättar kundernas övervakning av exempelvis byggarbetsplatser där mätdata överförs och kunderna kan utifrån den skapa rapporter. Under 2018 omsatte koncernen 100 miljoner SEK och bedriver verksamhet i främst i Europa och Nordamerika. I Stockholm sitter företaget i trevliga lokaler i Älvsjö. På kontoret arbetar ett 40-tal medarbetare och det råder en familjär stämning med stora utvecklingsmöjligheter. De har en vision om att skapa tillväxt och befinner sig nu i expansionsfas och söker en kollega som vill vara med och stötta upp under tillväxtresan

Arbetsuppgifter

I rollen som receptionist arbetar du brett med olika fokusområden. Ditt ansvarsområde är allt från reception och kontorsansvar till att vara behjälplig med ekonomihanteringen. I receptionsdelen är arbetsuppgifterna av varierande karaktär och exempel på arbetsuppgifter är att välkomna besökare, ansvara för växeln samt säkerställa kontorets utseende. Vidare stöttar du även upp med ekonomin och agerar ekonomiassistent. Du är då behjälplig med kund- och leverantörsreskontra, diverse avstämningar samt månadsbokslut. I rollen uppmuntras du att bidra med idéer som bibehåller och förbättrar kontorets arbetsklimat.

Formella krav

• Avslutad gymnasieutbildning, inom exempelvis handels- och administration • Tidigare arbetslivserfarenhet från reception/administrativ roll • Goda kunskaper i Officepaketet • Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska • Goda kunskaper i franska är meriterande • Kunskap i NetSuite är meriterande För att trivas i rollen ser vi att du som person är utåtriktad, flexibel och social. Du är serviceinriktad i ditt arbetssätt och ser möjligheter där andra kan se problem. Du är noggrann i ditt arbete och tar ansvar för dina arbetsuppgifter, samt att du gärna vill hjälpa och stödja medarbetare i de områden som behövs. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrig information

• Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget eller att bli överrekryterad, förutsatt att alla parter är nöjda. Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Älvsjö, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Administratör, administration, kontorsadministration, reception, receptionist, service, ekonomi, ekonom, ekonomiassistent, kundreskontra, leverantörsreskontra, bokslut, kontorsarbete, kontor, heltid, stockholm

Referens

2507801

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till