Jobbet Reception Manager och Branch Manager Assistant till Academic Work i Sundsvall har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Reception Manager och Branch Manager Assistant till Academic Work i Sundsvall publicerad av Academic Work

Heltidsanställd
Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Är du ambitiös, prestigelös och service-minded ut i fingerspetsarna? Då är du kanske vår nya Reception Manager och Branch Manager Assistant, där du arbetar i nära samarbete med vår lokala Regionschef med det övergripande uppdraget att ge denne stöd och support i sin vardag. Utöver detta kommer du också ansvara för vår reception. Trivs du av att ge service i världsklass, är en fena på administration och vill ta ditt nästa steg i karriären. Passa då på att sök tjänsten reda idag!

Jag sökte rollen som Branch Manager Assistant då jag lockades av kombinationen av att arbeta i en bred roll i ett stort företag och i nära samarbete med min chef. Som Branch Manager Assistant är den ena dagen aldrig den andra lik och arbetsuppgifterna sträcker sig från planerade möten till ad hoc-uppgifter som behöver lösas samma dag. Jag har privilegiet att arbeta tillsammans med, och stötta upp kontorets ledningsgrupp samt övriga kollegor i en bred roll med kommunikation och planering i fokus. Mixen av dagliga uppgifter, och samarbeten med olika typer av roller och människor på Academic Work har överträffat mina förväntningar och gör mitt jobb så himla roligt!

Så här beskriver en av våra Branch Manager Assistants rollen och varför hon trivs i den!
Låter det som något för dig? Nu söker vi en Branch Manager Assistant till vårt kontor!

Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att arbeta internt på Academic Work? Spana in vårt Instagramkonto och följ med bakom kulisserna på våra 16 kontor över hela Sverige.

Kandidatprofil

Som Branch Manager Assistant för region Sundsvall/Gävle, agerar du som stöd till regionschefen i det dagliga arbetet och även efter behov från den lokala ledningsgruppen på kontoret. Du arbetar i en föränderlig miljö där din huvudsakliga uppgift är att avlasta i en mängd olika uppgifter i syfte att frigöra tid och möjliggöra att regionschefen kan prioritera tillgänglighet och närvaro för kontorets ledningsgrupp, operativa medarbetare och Academic Works aktuella fokusområden för regionen.

Utöver detta kommer du också ansvara för vår reception. Där du bär ansvaret för all mottagning och service av besökare. vidare hanterar du inkommande samtal genom vår växel samt flertalet löpande interna service ärenden till kontoren i Sundsvall och Gävle.

Du kommer till exempel att:

* Svara på löpande frågor och lösa uppkomna problem som inkommer från medarbetare och kontorsledning
* Ta fram och sammanställa material och presentationer inför interna möten, så som Power Point Presentationer
* Självständigt, eller i samarbete med kollegor i den lokala ledningsgruppen, driva olika mindre interna projekt
* Arbeta med fakturahantering så som att attestera fakturor, reseräkningar och dylikt
* Koordinera och boka olika aktiviteter som konferenser, utbildningar, möten och events.
* Sammanställning av rapporter och uppdaterande av rutiner, riktlinjer och dokument, samt ta mötesanteckningar
* Hantera inköpsärenden samt göra ekonomiska uppföljningar på dessa.

Tjänsten passar dig som trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt med tyngdpunkt i administration, då rollen innebär att vara behjälplig där behovet finns!

* Har minst 1 års erfarenhet från en roll inom koordinering, administration och service
* Har en god administrativ vana samt goda kunskaper och tidigare erfarenhet av samtliga Office-program
* Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och i skrift, detta då du kommer att kommunicera samt skriva material på båda dessa språk
* Har B-körkort

Vi ser det som meriterande om du;

* Har en akademisk bakgrund eller annan yrkesutbildning inom exempelvis ekonomi, inköp eller administration
* Tidigare erfarenhet av ett yrke som VD-assistent

Du är en utåtriktad person som gillar att göra det där lilla extra och trivs med att arbeta noggrant samt prestigelöst. Du trivs i en koordinerade roll, har en mycket god samarbetsförmåga och uppskattar att vara en viktig kugge i det löpande arbetet. Samtidigt som du är strukturerad har du också lätt att skifta fokus och fokusera på det som är akut för stunden. Vi tror framförallt att du har en can do- attityd där regionschefen kan lita på att du hanterar projekt från start till slut, vare sig projektet löper över en dag eller ett halvår. Du håller dig ständigt uppdaterad och tar egna initiativ till uppgifter som kan underlätta för kontorschefen.
Slutligen krävs en hög personlig mognad då du hanterar mycket information och vet därför hur du ska kommunicera och hantera olika personer.

Vi vill att du delar vår ambition om att ständigt utvecklas, dela energi, inspirera och lyfta kollegor och deras prestationer. Till dig som vill lite mer - välkommen till oss!

We reward ambition!

ÖVRIG INFORMATION

* Start: Omgående
* Omfattning: Delad roll 60% Reception Manager och 40% Branch Manager Assistant
* Placering: Sundsvall men resor förekommer till vårt kontor i Gävle
* Ansvarig rekryterare: Johan Lilieqvist, Talent Acquisition Manager, talentacquisitionnorrland@academicwork.se
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök via annan Site nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Observera att då ansökan sker via annan site kommer din ansökan inte att gå att följa via mina sidor.

Referens

15018475-SE

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till