Jobbet Rahmqvist söker en dansktalande Customer Specialist med tekniskt intresse har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Rahmqvist söker en dansktalande Customer Specialist med tekniskt intresse publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad person som trivs med varierande arbetsuppgifter? Har du ett tekniskt intresse? Kan du dessutom både svenska och danska och vill bli en del av en rolig och inspirerande arbetsplats med högt i tak och en familjär känsla har vi tjänsten för dig!

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Eric Rahmqvist AB.

Om företaget

Eric Rahmqvist AB grundades 1953 av Signe och Eric Rahmqvist och är än idag en familjär koncern som är experter på allt som har med arbetsplatser att göra. Grundidén är att man måste lära känna kunden och förstå vilka behov de har och hur man bäst kan hjälpa dem. De är idag specialister inom flera olika områden för att hjälpa dig skapa roligare, mer effektiva och hållbara arbetsdagar. På Eric Rahmqvist präglas kulturen av en familjär känsla med högt i tak där du kommer att tillhöra det Nordiska Customer Success teamet tillsammans med fyra andra personer.

Arbetsuppgifter

I rollen som Customer Success Specialist har du en servicefunktion mot hela organisationen. Du ansvarar för att hantera och administrera inkommande order och produktfrågor via telefon, chatt och mail. Mer specifikt har du också ansvar för bland annat beställning av lunch och andra förbrukningsvaror, planering, koordinering samt logistik inför möten, konferenser och utbildningar. Vidare agerar du även teknisk support och genomför felsökning på de returer som kommer in. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda medarbetare, kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.

Formella krav

• Erfarenhet inom kundservice eller koordinering • Du talar och skriver obehindrat på svenska och danska samt har goda kunskaper i engelska • God vana av Officepaketet, CRM-system och order/ärendehanteringssystem • Ett stort tekniskt intresse • Meriterande om du har erfarenhet från en roll inom teknisk support Vi tror att du som söker är en nyfiken person som trivs att ta ansvar för ditt arbete och driva varierande arbetsuppgifter då den ena dagen inte är den andra lik. Du brinner för att skapa kundnöjdhet, förtroende och att bygga långsiktiga samarbeten både internt och externt. Därigenom är du en god kommunikatör som är duktig på att lyfta blicken och stötta upp kollegorna på arbetsplatsen, vilket även gör dig till en framgångsrik problemlösare. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Därtill ser du alltid till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat och bidrar med positiv energi.

Övrig information

Start: 2 November Plats: Lidingö Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, office manager, Eric Rahmqvist, Customer Success Specialist, Lidingö, Stockholm, danska

Referens

2838901

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till