Jobbet Orderserviceadministratör till globalt ledande serviceföretag har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Orderserviceadministratör till globalt ledande serviceföretag publicerad av Academic Work

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Du som vill arbeta med varierande arbetsuppgifter i en administrativ roll på ett företag som verkligen gör skillnad. Du som vill ha daglig kontakt med kunder och bidra till service på en hög nivå, samtidigt som du får jobba på Sveriges ledande Service Management-företag. Vi söker dig. Sök rollen redan idag då vi jobbar med löpande urval!


Om tjänsten
Vår kund söker en Orderserviceadministratör till deras team inom orderservice. De sitter norr om Stockholm där alla medarbetare brinner för att göra skillnad.

För företaget är det viktigt att alla som kommer till dit ska känna sig väl bemötta och få hjälpmedel som anpassats efter just kundens behov. Företaget arbetar med hjälpmedelsverksamhet där de skräddarsyr hjälpmedel till tusentals personer, allt med målet att förbättra livskvaliteten i vardagen. Tjänsten är start så snart som möjligt och långsiktig.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

Du erbjuds

• En dedikerad konsultchef och karriärspartner
• En möjlighet att få vara med och göra skillnad

Arbetsuppgifter
Rollen är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.

I din roll kommer du exempelvis att:

• Hantera kundorder inom hjälpmedelsservice
• Orderhantering via telefon, e-mail och fax samt orderadministration
• Registrera orders i system Visma
• Ha daglig kontakt med kunder gällande leveranser och hämtningar
• Agera support via telefon, mail och chattfunktionen

Tjänsten passar dig som vill arbeta i en varierande roll med många bollar i luften och flertal kontaktytor där du får möjlighet att utvecklas inom service.

Kandidatprofil

Vi söker dig som

• Är i början av karriären med erfarenhet av administration, service och gärna telefon
• Är flytande i svenska och engelska språket i både tal och skrift då kommunikationen
sker på språken
• Har erfarenhet av Excel och Word

Det är meriterande om du tidigare arbetat i Visma.

Som person är du:

• Serviceinriktad
• Strukturerad
• Kommunikativ
• Flexibel

Övrig information

• Start: Oktober
• Omfattning: Heltid
• Placering: Norr om Stockholm
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Referens

15035074-SE

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till