Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Ordermottagare i Hägersten jobb i Hägersten på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Ordermottagare i Hägersten på Randstad AB

Ordermottagare i Hägersten

Randstad AB Hägersten, Stockholms län Deltid


arbetsbeskrivning.

Är du engagerad, driven och noggrann? Trivs du i en administrativ roll och arbetat med orderhantering tidigare? Då kan du vara den vi söker! Vår kund som tillverkar diagnostiska kit för DNA-testning söker nu en ordermottagare till deras verksamhet i Hägersten.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


ansvarsområde.

I rollen som ordermottagare är din huvudsakliga uppgift att sköta företagets inkommande order. Du tar emot alla order per mail eller telefon och är sedan ansvarig för att registrera alla order i ett affärssystem.  Du kommer även få hjälpa till på lagret med att plocka order. 

Uppdraget är till en början över sommaren (juli och augusti) för att täcka upp för ordinarie personal under semestertider. Men då företaget håller på att expandera så söker företaget en person som vill fortsätta efter sommaren och som söker något långsiktigt. 


arbetstider.

Heltid, måndag - fredag 8.00-17.00.


kvalifikationer.

För att vara aktuell för denna tjänst behöver du:
  • Ha goda kunskaper i svenska och engelska språket, både i tal och skrift
  • Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
  • God datavana
Det är meriterande om du har arbetat inom lager och logistik tidigare och om du arbetat i affärssystemet Pyramid. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker en person som är noggrann, serviceinriktad och öppen för att lära sig nya saker.


ansökan.

Tillsättning sker omgående skicka därför in din ansökan redan idag!
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
 

Rekommenderade jobb

Ordermottagare i Hägersten
Randstad AB Hägersten Deltid
kundtjänstmedarbetare
Randstad AB Göteborg Deltidsanställd
Extraarbete som lagerarbetare till kommande uppdrag i Eskilstuna
Randstad AB Eskilstuna Deltidsanställd
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201350110