Jobbet Orderhanterare till ett familjärt företag har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Orderhanterare till ett familjärt företag publicerad av Skill

Heltid
Linköping
4 ansökningar

Arbetsbeskrivning


Orderhanterare på Rala är jobbet för dig som älskar kundkontakt, logistik samt ansvar. Vi letar efter dig som drivs av att ge det där lilla extra, som har servicekänslan i ryggmärgen och som gillar att ha kul på jobbet. Som orderhanterare på Rala har du en oerhört viktig funktion, du är Ralas ansikte utåt och ditt arbete bidrar till Ralas fortsatt goda renommé. Ta chansen att bli en del av ett företag i tillväxt som jobbar med en av vår tids viktigaste teknologier inom infrastruktur - fiberteknologi. Stämmer följande in på dig? • Brinner för service • Beskrivs som strukturerad och ansvarstagande • Är flexibel och trivs med variation Skicka in din ansökan idag!

Om företaget
Rala har varit en del av fiberteknologins framväxt i Sverige sedan 1988. Ralas fokus har sedan starten varit, och är fortfarande, den passiva infrastrukturen. Hos Rala finns ett komplett sortiment av högkvalitativt material för byggandet av fibernät och ett tjänsteutbud som stödjer nätägare och andra aktörer, under vägen till ett robust framtidssäkert fibernät. Branschen är på stark frammarsch och växer, både i Sverige och internationellt. Rala siktar högt och har ambitioner att revolutionera projekten för utbyggnad av publik infrastruktur för telekommunikation och på så sätt bidra till utvecklingen av hållbara samhällen, i Sverige och i andra länder.

Dina arbetsuppgifter
Som orderhanterare spelar du en viktig roll när det kommer till leverans av produkter till kunder. Du kommer arbeta med flera beställningar parallellt vilka inkommer via telefon, mail, webshop samt säljare. Arbetet innebär daglig kontakt med interna såväl som externa personer, vilket innebär att du kommer behöva kommunicera på både svenska och engelska. Som orderhanterare på Rala kommer dina dagar präglas av förändring och problemlösning. Du kommer ständigt arbeta med prioriteringar av uppgifter och stor del av arbetet handlar om att vara kreativ och våga ta beslut inom givna ramar. På Rala är vi en stor familj som ställer upp för varandra och vågar fråga om hjälp när det behövs. Du kommer ingå i ett team på fyra personer som stöttar varandra i det dagliga arbetet. Här drivs vi av vår erfarenhet, våra ambitioner och vår önskan om att göra rätt från början, något som kommer prägla ditt arbete som orderhanterare. Placeringsort för den här tjänsten är Linköping.

Din profil
Vi söker dig som motiveras av att sätta kundens behov i centrum och som gör det där lilla extra för att uppnå det bästa resultatet. Att du har tidigare erfarenhet av ordermottagning är inget krav men däremot vill vi att du har arbetat med kundtjänst. Du ska vara van att hantera olika kundärenden via både telefon och mejl och har du arbetat inom den tekniska branschen är det till din fördel. Vidare bör du inspireras av förändringar och motiveras av att arbeta med flera uppgifter parallellt. På Rala är relationen med våra kunder av största vikt och där spelar du som orderhanterare en stor roll i att bevara vår fortsatt goda renommé. För att lyckas med detta ser vi att du som person är kontaktskapande och förtroendeingivande i din kommunikation. Det är även av stor vikt att du är företagsam, orädd och kreativ i ditt handlingssätt då arbetet, som tidigare nämnts, ofta ställer krav på prioriteringar. Är du rätt person finns det stor möjlighet att få ta helhetsansvar på sikt och vara med att utveckla denna roll. Har du gått en YH-utbildning eller liknande med inriktning mot logistik kan det vara till din fördel. Det är även meriterande med erfarenhet av affärssystemet Pyramid. Att du kan kommunicera på engelska och svenska i både tal och skrift är ett krav och kan du dessutom tyska är det meriterande. Datavana är ett måste, detta för att arbetet sker helt i digital miljö. Känner du att beskrivningen passar in på dig och att rollen som orderhanterare låter intressant? Sök då tjänsten och ta chansen att bli en del av ett företag som arbetar för ett mer hållbart samhälle. Ett företag som karaktäriseras av teamarbete och en familjär stämning.

Ansökningsförfarande
I den här processen samarbetar Rala med Skill och tanken är att uppdraget kommer börja som en inhyrning där man får en anställning hos Skill och sedan blir uthyrd till Rala. För rätt person är sedan chanserna mycket goda till en anställning direkt på Rala. Urvalsarbetet kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via mejl men vid frågor går det bra att kontakta ansvarig rekryterare, Tove Werner, på 013-32 94 18 alternativt tove.werner@skill.se.

Referens

3521

Liknande jobb

Material Monitor till Saab Linköping Skill
COO Norrköping Ny Position
Konsultchef Norrköping Atea
Personlig assistent Linköping Linköping Assistansbolaget i Sverige AB
Projektkoordinator till Netel Norrköping Academic Work
Lageroperatör Linköping SAAB
Combitech söker Konsultenhetschef Linköping Combitech
Förvaltare till Hemsö Fastighets AB Norrköping Unik Resurs
Marketing Manager Linköping SAAB
Manager Accounts Payable Linköping SAAB
Projektledare, Linköping Linköping CGI
Projektledare till Toyotas R&D Mjölby Toyota Material Handling

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till