Jobbet Orderhandläggare sökes till Göteborg har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Orderhandläggare sökes till Göteborg publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Göteborg

Arbetsbeskrivning

Är du i början av din karriär och är administrativt lagd med erfarenhet från orderhandläggning? Då kan detta vara något för dig!

Om företaget

Bravura är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2008 vuxit till en väletablerad aktör på den svenska marknaden för rekrytering och bemanning. Idag är vi ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige och vi har utsetts till Gasellföretag sex år i rad. Vi arbetar för att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Oavsett om du är på väg att byta bransch, ta nästa steg i karriären eller vill komma in på arbetsmarknaden så är vi här för dig. Vi matchar dagligen kandidater med framtida arbetsgivare och letar ständigt efter nya talanger.

Arbetsuppgifter

• Administrativa uppgifter • Supportera kollegor • Ta emot ordrar via telefon och mail I rollen kommer du att supportera kollegor med exempelvis beställning av telefoni, datorer och andra behörigheter. När en kollega slutar ansvarar du för att ta bort denne från behörigheter och interna inkorgar. Du ansvarar också för beställning av nytt material till nyanställd kollega. Du är van vid att jobba i olika system och att jobba med flera kontaktytor samtidigt.

Formella krav

Skallkrav: • Minst 1 års erfarenhet från orderhanläggning / administration • Erfarenhet från kundservice

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju. Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd som konsult hos Bravura och jobbar ute hos kund. Uppdraget är 6 månader med möjlighet till förlängning. Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: IT-support, IT, support, Kundtjänst, Helpdesk, Active Directory, AD, Windows 7, Microsoft Office, ärendehanteringssystem, easit bps, artologik helpdesk

Referens

2616001

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till