Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?
Na

Orderadministratör / Kundsupport / Logistik jobb i Göteborg på Bravura

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Orderadministratör / Kundsupport / Logistik på Bravura

Orderadministratör / Kundsupport / Logistik

Bravura Göteborg, Västra Götalands län Heltid

Lockas du av att arbeta administrativt? Vill du dessutom arbeta kundnära och tillhöra ett team med god sammanhållning? Vi söker dig till en tjänst som orderadministratör till ett stort företag i centrala Göteborg.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget

Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

Arbetsuppgifter

Som orderadministratör tillhör du ett team som ansvarar för logistikflödet av hårdvaruprodukter. Din roll är att administrera och korrigera orders i syfte att säkerställa en effektiv och korrekt process. Du arbetar i flertalet olika interna system och du får därmed möjligheten att utveckla din systemvana. I rollen ingår daglig kundkontakt via telefon, mail och chatt med privat- och företagskunder. Ärenden varierar i komplexitet, längd och innebörd. Du har kontakt med interna avdelningar för att säkerställa att du levererar goda lösningar och säkerställer nöjda kunder.

Här blir du en del av ett team med god sammanhållning och mycket kompetens inom logistik och administration.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av administration och kundkontakt
• Du har god dator- och systemvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en roll som kräver god struktur och en förmåga att prioritera. Du arbetar gärna i team och har lätt för att se gruppen och syftet med helheten. Att arbeta i en händelserik miljö ser du som motiverande och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Du är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard och lägger stor vikt vid att leva upp till dessa.

Övrig information

Start: 1 Mars
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [Click Here to Email Your Resumé] eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Dataadministratör, administratör, administration, ordersupport, kundsupport, logistik, hårdvara, orderadministration, orderhantering, konsult, heltid, Göteborg

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 3614001