Jobbet Operativ Inköpare till KAMIC Installation AB har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Operativ Inköpare till KAMIC Installation AB publicerad av Poolia

Full-Time
Karlstad

Arbetsbeskrivning


Just nu söker vi en Operativ Inköpare till KAMIC Installation i Karlstad. Vill du arbeta på ett företag i ständig utveckling? Samt arbeta på en social och öppen arbetsplats, där kulturen präglas av ödmjukhet och hjälpsamhet? Då är du varmt välkommen med din ansökan, urval sker löpande. KAMIC Installation AB är ett teknikföretag som arbetar med försäljning, tjänster samt systemlösningar av ljus- och säkerhetsprodukter. Verksamheten är uppdelad i olika produktområden där våra fokusmarknader finns inom fastigheter, bygg och industrin. Huvudkontoret ligger i Karlstad och affärs- och produktionsverksamhet bedrivs i Sverige, Norge och Finland. Antalet anställda är 70 st och omsättningen uppgår till ca 225 MSEK. KAMIC Installation ingår i KAMIC Group. Totalt är vi 850 anställda verksamma i 12 länder, fördelade på ett 30-tal bolag med en samlad omsättning på ca 2,2 miljarder SEK.

Om tjänsten
I rollen som Operativ Inköpare på KAMIC besitter du en strategisk grundsyn. Dina arbetsuppgifter i huvudsak: •Ansvar för inköp och uppföljning samt bevakning av leverantör. •Ansvar för att affärssystemet hålls uppdaterat med rätt information gällande service och tillgänglighet. •I samråd med sälj- och produktchef arbeta med det strategiska inköpet. •Säkerställa Kamics krav på service, kvalitet, lageroptimering och leveranssäkerhet. Placering för tjänsten är på kontoret i Karlstad. Körkort är ett krav då resor kan förekomma. Tillsättning för tjänsten är omgående och är ett vikariat på ungefär 15 månader.

Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet i en roll som Operativ Inköpare. Du är duktig på att hantera olika affärssystem, samt har goda kunskaper i excel. Det är meriterande om du har erferenhet av material- och produktionsplanering, samt om du har relevant eftergymnasial utbildning. Krav för tjänsten är svenska och engelska i tal och skrift. För att passa i rollen behöver du vara driven, självgående och förändringsbenägen. Du kan ta egna initiativ och har god samarbetsförmåga, då arbete i projekt förekommer.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Referens

57640

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till