Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Operativ Inköpare jobb i Värnamo på Framtiden

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Operativ Inköpare på Framtiden

Operativ Inköpare

Framtiden Värnamo, Jönköpings län Heltid
DINA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som operativ inköpare kommer du att arbeta på inköpsavdelningen ihop med 19 kollegor, varav 7 på operativt inköp. Inledningsvis kommer du få möjlighet till introduktion av kollegor som stöttar dig för att bli trygg i dina arbetsuppgifter och företaget.

Du kommer att arbeta med operativt inköpsarbete som inkluderar:
- Orderhantering och förfrågningar
- Daglig kontakt och ärendehantering med leverantörer och säljare
- Hantera och lösa ärenden och ordar vid eventuella förseningar eller justeringar

Du ges möjlighet att utvecklas både i en spännande roll och i ett spännande företag.
Tjänsten sträcker sig t o m v 32.

OM FÖRETAGET
Vår kund är ett stort tradingbolag med kunder världen över.
Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.

DIN PROFIL
Skallkrav: 
  • Arbetslivserfarenhet av inköp, administration eller likande kontorsarbete
  • Svenska och engelska i tal och skrift 
  • Kunskaper i Excel

Meriterande:
  • Erfarenhet av affärssystemet Jeeves
  • Tidigare arbetat med operativt inköp

Personlighet:
Vi söker dig som är en självgående, driven och serviceinriktad person som känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du förstår värdet av trevligt bemötande, är lösningsorienterad samt har förmågan att se helheter.
Du kommer ha mycket kontakt med leverantörer och vi ser därför att du har god kommunikationsförmåga och har hög social kompetens. Du är en positiv person som trivs i ett högt tempo samt vill bidra på din arbetsplats.


OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

VILLKOR

Startdatum: Snarast
Placeringsort: Värnamo
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid

.
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 35955000095111126