Jobbet Onsittekniker / IT-support till Clear Channel har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Onsittekniker / IT-support till Clear Channel publicerad av Bravura

Jobbet utgår om 4 dagar
Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du ett stort tekniskt intresse och har tidigare erfarenhet av att arbeta som IT-support? Vi söker dig som vill bli en del av Clear Channels nordiska IT-team!

Om företaget

Clear Channel är ett av världens största företag inom utomhusreklam. De har en mångsidig portfölj av 450 000 tryck- och digitala bildskärmar, i 31 länder i Asien, Europa, Latinamerika och Nordamerika, som de når miljontals människor med varje månad. Det är en växande digital plattform som innehåller över 13 500 digitala skärmar på sina internationella marknader och mer än 1200 digitala skyltar över 28 marknader i USA. Läs gärna mer på www.clearchannel.se och besök www.instagram.com/clearchannelnordics/ för att se exempel på hur företaget gör just detta. Här erbjuds du möjligheten att vara med på en spännande resa och skapa dig erfarenheter i ett företag med stark företagskultur och entreprenörsanda. Hos Clear Channel får du chansen att arbeta i en varierade roll på ett medieföretag vars budskap når miljontals skandinaver varje vecka.

Arbetsuppgifter

I rollen som onsitetekniker kommer du att ansvar för IT-support gentemot de interna användarna på Clear Channels Stockholmskontor. Du kommer att ansvara för att säkerställa att det dagliga arbetet fungerar för användarna och kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Arbetet innefattar att bland annat hantera och lösa behörighets- och kontofrågor. Vidare kommer du att hantera installation och frågor rörande operativsystem och applikationer. Du kommer även hantera enklare ärenden inom nätverk och kopplat till skrivare. Ärendena kommer in via ett ticket-system och via mail. Du kommer att ingå i ett nordiskt team som leds från Norge men kommer att arbeta tätt tillsammans med de 2 övriga kollegorna på Stockholmskontoret.

Formella krav

• Avslutad gymnasial utbildning, gärna med teknisk/IT-inriktning • 1 års erfarenhet av arbete i liknande roll, alternativt motsvarade kompetens inom IT. • God kunskap inom IT, däribland Windows 10, Office365 och hårdvara. • Svenska och engelska, i såväl tal som skrift Meriterande för rollen är: • Kunskaper i finska, i tal och skrift För rollen som onsitetekniker hos Clear Channel är det viktigt att du har en god kommunikativ förmåga samt har en förmåga att skapa relationer till människor inom organisationen. Vidare är du som person ansvarstagande, arbetar proaktivt och har en god struktur i ditt arbete. Slutligen tror vi att du som söker brinner för att ge service till kollegor.

Övrig information

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Clear Channel har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Clear Channel en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: heltid, it-support, onsite, onsitesupport, användare, Office365, Windows10, support, skrivare, behörighetsfrågor, IT-supporttekniker, IT, hårdvara, mjukvara

Referens

2457101

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till