Jobbet Onsite-tekniker till kund i Huskvarna har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Onsite-tekniker till kund i Huskvarna publicerad av Randstad AB

Part-Time
Huskvarna

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Vi på Randstad technologies söker en onsite-tekniker till vår kund i Huskvarna. Du kommer att ingå i ett  team som specifikt arbetar med att stötta produktionen för att säkerställa att den kan fortgå som planerat. Kunden är inne i en mycket spännande omställning där fokus ligger på automation. Detta kommer innebära höga krav på IT-supporten som ständigt behöver utvecklas i takt med företaget. 


ansvarsområde.

Dina ansvarsområden kommer bland annat att innefatta IT-support i fabriksmiljö, genomföra grundorsaksanalyser för tillverkningsproblem, konfigurera fabriksutrustning, underhålla information i kunskapsdatabasen och tillhandahålla vaktstöd utanför kontorstid. Du kommer att kommunicera status och KPIer både externt och internt, och måste därför vara väl insatt i affärssystem och IT-system. 


arbetstider.

Uppdraget är på heltid och innebär arbete kontorstid med jourtid 24*7 som fördelas i teamet och genomförs var femte vecka. 


kvalifikationer.

För den här tjänsten ser vi gärna att du har följande kvalifikationer: 
  • Erfarenhet av IT-support i en produktionsmiljö.
  • Erfarenhet av applikationsutveckling, gärna inom .Net. 
  • Kompetens inom Active directory, klienthantering, Office365, Windows Server och SQL-databaser. 
  • Kunskap kring hantering av nätverk och nätverkskomponenter. 
  • Personligt intresse för IOT. 
  • Förmåga att kommunicera flytande på svenska och engelska i både tal och skrift. 
 
Vi ser att du som person är flexibel, förändringsbenägen och strukturerad med hög analytisk förmåga. Det är viktigt att du är innovativ och ständigt strävar efter att lära dig mer. Vi ser att du är delaktig i förbättringsarbetet hos kund och att du strävar efter att alltid ge den bästa supporten. 



ansökan.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdatum, tveka därför inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. För mer information om tjänsten, kontakta Victoria på [ Email address blocked ] .

Referens

201308333

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till