Jobbet Office Manager till företag i centrala Stockholm har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Office Manager till företag i centrala Stockholm publicerad av Avanzera

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi nu en Office Manager för start under augusti månad. Företaget har sina lokaler i centrala Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med intention från kund att vilja erbjuda en tillsvidareanställning på sikt. Under uppdragstiden kommer du att vara anställd via oss på Avanzera. Vi erbjuder fast månadslön, betald semester samt friskvårdsbidrag.

Arbetsuppgifter:
Som Administratör/office manager kommer du att få möjlighet att arbeta i en bred roll och ha ansvar för lokaler, måltider och material inför möten, beställa kontorsmaterial, boka resor och hålla ordning i gemensamma lokaler. Andra förekommande arbetsuppgifter som kommer att ingå är;

•Planera inför och implementera nya policys och rutiner
•Ta in offerter och jämföra olika leverantörer
•Introduktion av ny personal
•Agera värd/värdinna för interna kurser samt större internationella grupper
•Vara kontaktperson för externa kontakter såsom hantverkare, lokalvårdare, hyresvärd m.fl.
•Medverka i planering och utförande av personalevent
• Diverse övrig administration


Din bakgrund:
Vi söker dig som har några års erfarenhet av administration och service, gärna i rollen som Office Manager. Du är en god administratör som tycker om struktur och flöden. Eftersom företaget verkar internationellt samt även har internationella kunder krävs det att du har mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift. Goda kunskaper i Officepaketet är också en förutsättning för att lyckas i denna position.Som person är du ödmjuk, självgående, ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du drivs av att ge kunderna ett positivt och proffsigt bemötande. Du är prestigelös och har öga för detaljer. Vidare tycker du om att arbeta i ett högt tempo och du har förmågan att prioritera mellan arbetsuppgifter och snabbt omprioritera.


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se



Kontaktperson(er)
Pernilla Molin
08-545 28 302

Anställningsomfattning
Heltid

Anställningsform
Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2020-05-22

Referens

1328

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till